ΑΔΜΗΕ: Ομαλή η ηλεκτροδότηση των Βορείων Σποράδων από το καλοκαίρι 2022

ΑΔΜΗΕ: Ομαλή η ηλεκτροδότηση των Βορείων Σποράδων από το καλοκαίρι 2022

Το πρόβλημα των διακοπών ρεύματος σχεδόν σε κάθε κακοκαιρία που ταλανίζει χρόνια τις Σποράδες φαίνεται να παίρνει τέλος. Σύμφωνα με το πρόγραμμα της ΑΔΜΗΕ το καλοκαίρι του 2022, ολοκληρώνεται η διασύνδεση της Σκιάθου με το ηπειρωτικό σύστημα, μέσω της Εύβοιας, στο πλαίσιο επένδυσης 57 εκατ. ευρώ. Με το έργο αυτό θα διασφαλιστεί συνολικά η ομαλή ηλεκτροδότηση του νησιωτικού συμπλέγματος των Βορείων Σποράδων. Τα οφέλη απ΄ αυτό το έργο θα είναι:

Εξασφάλιση αξιόπιστης και σταθερής λειτουργίας των ηλεκτρικών δικτύων των Σποράδων ακόμα και σε δυσμενείς συνθήκες, με σημαντικά οφέλη για τον τουρισμό και τη γενική οικονομική δραστηριότητα.

Εξυπηρέτηση του αυξανόμενου φορτίου ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες.

Βελτίωση της ποιότητας τάσης για τους καταναλωτές όλων των Σποράδων.

Διατήρηση της υφιστάμενης διασύνδεσης με ΜΤ μέσω του Υ/Σ Λαύκου, ως εφεδρεία.

ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->