Η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Δημοτικού Σχολείου Γλώσσας Σκοπέλου
Μία χαριτωμένη Χριστουγεννιάτικη γιορτή έλαβε χώρα σήμερα 19/12 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημοτικού Σχολείου της Γλώσσας. Ένα θεατρικό σκετσάκι από τα παιδιά της Α΄ έως και της Δ΄ τάξης με τίτλο << Φον Κουραμπιές εναντίον Κόμη Μελομακάρονα >>, μετέδωσε πολύ γέλιο σε όσους παρευρέθηκαν.
Η χορωδία με παιδιά της Ε΄ και ΣΤ΄τάξης τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια και κάλαντα, αποσπώντας και αυτά με την σειρά τους ένα ζεστό χειροκρότημα. Στο τέλος της σχολικής εκδήλωσης την εμφάνισή του έκανε ο Αη Βασίλης με την πλούσια ομολογουμένως γενειάδα του και μοίρασε δώρα που είχε μεριμνήσει ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων. Φεύγοντας από την αίθουσα μικροί και μεγάλοι πέρασαν από τον μπουφέ παίρνοντας ένα κέρασμα.
Παρόντες από επίσημους καλεσμένους είδαμε την Αντιδήμαρχο Σκοπέλου Αθηνά Ντάκη - Αρκομάνη και τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Γλώσσας, Δημήτρη Τσουκαλά.
Εμείς θέλουμε να δώσουμε πολλά συγχαρητήρια στους πρωταγωνιστές της γιορτής τα παιδιά, στους διοργανωτές της εκδήλωσης (θεατρικό,χορωδία,στήσιμο σκηνικών) που δεν ήταν άλλοι από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, στον Μελέτη Ρουσέτη αφού είχε αναλάβει και αυτή τη φορά την ηχοληψία και τέλος στον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!
(Περισσότερες φωτογραφίες εδώ)
Η χορωδία με παιδιά της Ε΄ και ΣΤ΄τάξης τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια και κάλαντα, αποσπώντας και αυτά με την σειρά τους ένα ζεστό χειροκρότημα. Στο τέλος της σχολικής εκδήλωσης την εμφάνισή του έκανε ο Αη Βασίλης με την πλούσια ομολογουμένως γενειάδα του και μοίρασε δώρα που είχε μεριμνήσει ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων. Φεύγοντας από την αίθουσα μικροί και μεγάλοι πέρασαν από τον μπουφέ παίρνοντας ένα κέρασμα.
Παρόντες από επίσημους καλεσμένους είδαμε την Αντιδήμαρχο Σκοπέλου Αθηνά Ντάκη - Αρκομάνη και τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Γλώσσας, Δημήτρη Τσουκαλά.
Εμείς θέλουμε να δώσουμε πολλά συγχαρητήρια στους πρωταγωνιστές της γιορτής τα παιδιά, στους διοργανωτές της εκδήλωσης (θεατρικό,χορωδία,στήσιμο σκηνικών) που δεν ήταν άλλοι από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, στον Μελέτη Ρουσέτη αφού είχε αναλάβει και αυτή τη φορά την ηχοληψία και τέλος στον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!
(Περισσότερες φωτογραφίες εδώ)













