Το Δημοτικό σχολείο για την 28η Οκτωμβρίου 1940
Το Δημοτικό σχολείο της Γλώσσας παραμονή της Εθνικής Επετείου του ΟΧΙ γιόρτασε στην αίθουσα εκδηλώσεων την ιστορική μέρα της πατρίδας μας! Απαγγέλθηκαν ποιήματα,τραγούδια από την χορωδία και η εκδήλωση έκλεισε με τον Εθνικό μας Ύμνο.Στην έξοδο, τους μαθητές και τον κόσμο που παρευρέθηκαν, περίμενε από τον Σύλλογο Γονέων κ΄Κηδεμόνων αλλά και από εθελοντικές προσφορές γονέων, ένας πλούσιος μπουφές με αναψυκτικά κ΄γλυκίσματα.Και του χρόνου!



