Με Λαμπρότητα η Πρωτοχρονιά στη Γλώσσα Σκοπέλου | Θεία Λειτουργία και Κοπή Βασιλόπιτας στον Ι.Ν. Κοιμήσεως της Θεοτόκου
Στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου, τελέστηκε η Πανηγυρική Θεία Λειτουργία και η καθιερωμένη Δοξολογία για την υποδοχή του 2026, ιερουργούντος του Αρχιμανδρίτη π. Αλεξίου Παπασταμούλου. Ο π. Αλέξιος, απηύθυνε πατρικές ευχές για μια χρονιά γεμάτη υγεία, πνευματική καρποφορία και ενότητα για όλο τον κόσμο. Την εορταστική λειτουργία τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, στέλνοντας τις δικές τους ευχές στους κατοίκους του χωριού. Παρέστησαν ο Αντιδήμαρχος, Δαμιανός - Ανάργυρος Μαντάς, η Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Γλώσσας, Ευαγγελία Μπέλλα, ο Αντιπρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου και τοπικός σύμβουλος, Νικόλαος Γιολδάσης.
Μετά το πέρας της λειτουργίας, τηρήθηκε το παραδοσιακό έθιμο με την κοπή της Βασιλόπιτας εντός του Ναού. Ο π. Αλέξιος ευλόγησε την πίτα, μοιράζοντας ευχές στους παρευρισκόμενους, με την ελπίδα το νέο έτος να φέρει ευημερία και προκοπή στον τόπο. Το φλουρί έτυχε στο κομμάτι του Αγίου Βασιλείου. Το κλίμα ήταν ζεστό, με τους κατοίκους της Γλώσσας να ανταλλάσσουν τις καθιερωμένες ευχές για «Καλή Χρονιά» στο προαύλιο της εκκλησίας, ξεκινώντας το 2026 με πίστη και αισιοδοξία.




