ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ - ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΖΛ ΣΚΟΠΕΛΟΥ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ - ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΖΛ ΣΚΟΠΕΛΟΥ

 Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε στους συμπολίτες μας ότι, σύμφωνα και με την υπάρχουσα σήμανση, απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση οχημάτων σε όλο το μήκος της ΧΖΛ Σκοπέλου, (από ζαχαροπλαστείο Γκίκα έως και μετά την Παναγίτσα του Πύργου) από το Σάββατο του Λαζάρου έως και τις 30 Σεπτεμβρίου. Το συγκεκριμένο μέτρο αναδεικνύει το έργο της ανάπλασης της παραλίας και αναβαθμίζει το παραλιακό μέτωπο ώστε να το απολαμβάνουμε όλοι μας, κάτοικοι της Σκοπέλου και επισκέπτες.

Από το μέτρο εξαιρούνται οι δικαιούχοι/κάτοχοι καρτών στάθμευσης οχημάτων στον προσήνεμο μόλο (μετά την Παναγίτσα του Πύργου). Επισημαίνεται ότι, οι κάρτες στάθμευσης θα πρέπει να είναι τοποθετημένες σε εμφανές σημείο των οχημάτων.

Ο Πρόεδρος του ΔΛΤΣ / Άγγελος Ξηντάρης

ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->