Ενημέρωση από τον Δήμο Σκοπέλου για την αποκομιδή απορριμμάτων μέχρι 17/4

Ενημέρωση από τον Δήμο Σκοπέλου για την αποκομιδή απορριμμάτων μέχρι 17/4

Ο Δήμος Σκοπέλου ενημερώνει τους κατοίκους και τους επισκέπτες  του νησιού ότι, την Μεγάλη Παρασκευή και το Μεγάλο Σάββατο θα πραγματοποιηθεί κανονικά η αποκομιδή των απορριμμάτων από τη υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου μας, ενώ δεν θα πραγματοποιηθεί αποκομιδή απορριμμάτων την Κυριακή και την Δευτέρα του Πάσχα (16 και 17 Απριλίου 2023).

Παρακαλούμε όλους τους κατοίκους, τους επισκέπτες και τους ιδιοκτήτες καταστημάτων, τις ημέρες αυτές να μην εναποθέτουν απορρίμματα ή  άλλου είδους αντικείμενα έξω στους δρόμους, για να κρατήσουμε το νησί μας καθαρό.


ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->