Μουσική μαθητική συναυλία στη Γλώσσα Σκοπέλου

Μουσική μαθητική συναυλία στη Γλώσσα Σκοπέλου

Μία εξαιρετική μουσική μαθητική συναυλία πρόσφερε ο Πολιτιστικός & Εξωραϊστικός Σύλλογος της Γλώσσας, στην πλατεία του χωριού. Νέα παιδιά μαζί με τη δασκάλα τους και Πρόεδρο του Συλλόγου Ιωάννα Μαρούλη, ερμήνευσαν και έπαιξαν με μουσικά όργανα, γνωστά τραγούδια Ελλήνων και ξένων συνθετών. Μία ωριαία εκδήλωση που απέσπασε το ζεστό χειροκρότημα όσων παρευρέθηκαν εκεί. 

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο πάτερ Αλέξιος, ο Δήμαρχος Σκοπέλου Σταμάτης Περίσσης, οι Αντιδήμαρχοι Νίκος Βαφίνης, Αριστείδης Βούλγαρης και ο Πρόεδρος της Κοινότητας Γλώσσας, Αγάλος Φωτόπουλος. Συγχαρητήρια σε όλους-ες για την επιτυχημένη εκδήλωση που να σημειωθεί ήταν η πρώτη μετά από 2 χρόνια καραντίνας, λόγω κορονοιού. Τελειώνοντας να τονιστεί ότι φέτος ο σύλλογος κλείνει 40 χρόνια από την ίδρυσή του.


Έπαιξαν οι:

Ιωάννα Μαρούλη (επιμέλεια εκδήλωσης - πιάνο - τραγούδι)

Αντωνίου Νικολέττα ( πιάνο)

Μπάλα  Ιωάννα (πιάνο)

Μπάλα Παγώνα (πιάνο)

Παχής Δημήτρης (τραγούδι)

Σαλπαδήμος Μιχάλης (ηλεκτρική κιθάρα)

Σπύρου Ανδρομάχη (τραγούδι)

Σπύρου Κωνσταντίνα (πιάνο)

Σταματίου Διαμαντής (κιθάρα)

Φαλκή Μανταλένα (πιάνο)

Ηχητική επιμέλεια: Ρουσέτης Μελέτης




                                                                                                   ΒΙΝΤΕΟ

ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->