Σοκ από τον αιφνίδιο θάνατο του Βαλάντη Καπίτσα | Δήλωση του Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ιγνατίου
Σοκαρισμένη η τοπική κοινωνία του Βόλου αλλά και γενικότερα της Θεσσαλίας από τον αφνίδιο θάνατο του γνωστού εικονολήπτη, Βαλάντη Καπίτσα (47 ετών). Ο Βαλάντης μεταφέρθηκε τα ξημερώματα γύρω στις 5 χωρίς τις αισθήσεις του στο Νοσοκομείο Βόλου, όπου παρά τις προσπάθειες των γιατρών δεν κατέστη εφικτό να τον επαναφέρουν στη ζωή. Είχε υποστεί ανακοπή καρδιάς. Ο Βαλάντης Καπίτσας ήταν ιδιαίτερα αγαπητός και γνωστός στον χώρο των ΜΜΕ. Ηταν στέλεχος του τηλεοπτικού σταθμού Αstra. Κάλυπτε για πάνω από 20 χρόνια καθημερινά θέματα, ρεπορτάζ και γεγονότα. Αύριο Τρίτη στις 4 το μεσημέρι στον Ιερό Ναό Αγ. Αναργύρων, θα γίνει η εξόδιος ακολουθία.
Ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος για τον θάνατο του Βαλάντη Καπίτσα αναφέρει σε συλλυπητήριο μήνυμά του:
«Ως κεραυνός εν αιθρία έφθασε στα ώτα μας η είδηση του αιφνιδίου θανάτου του αγαπητού μας Βαλάντη Καπίτσα, στελέχους του τηλεοπτικού σταθμού astra, ιδιαιτέρως αγαπητού στους κόλπους της τοπικής μας κοινωνίας. Ο Βαλάντης, τα τελευταία χρόνια, είχε εξελιχθεί σε πολύτιμο συνεργάτη της Ιεράς Μητροπόλεώς μας, καθώς, μέσα από τις τηλεοπτικές μεταδόσεις των λατρευτικών συνάξεων και λοιπών εκδηλώσεων της τοπικής μας Εκκλησίας, φρόντιζε να φθάνει ο λόγος του Θεού και του Επισκόπου, αλλά και η εμπειρία της Θείας Λατρείας σε κάθε σπίτι, και μάλιστα σε καιρό πανδημίας, που δεν επιτρέπει στους πολλούς να προσέλθουν στους Ναούς για να λειτουργηθούν. Μέσα απ’ αυτήν συνεργασία, εκτιμήσαμε το ήθος, την αξιοπρέπεια και την φιλοτιμία του ανδρός και αναπτύξαμε μαζί του σχέση βαθειάς εμπιστοσύνης και αγάπης. Γι’ αυτό και ο θάνατός του μας γεμίζει θλίψη και οδύνη, που μετατρέπουμε, όμως, σε ολόθυμη προσευχή για την ανάπαυση της ψυχής του εν χώρα ζώντων και σκηναίς δικαίων. Στην δε βαρυπενθούσα οικογένειά του ευχόμαστε πατρικώς την άνωθεν παρηγορία»...
Τα ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του. Καλό Παράδεισο!