Έφυγε από τη ζωή μετά από τη μάχη με τον κορονοϊό ο Γιώργος Τράγκας
Έφυγε από τη ζωή έπειτα από μάχη με τον κορονοϊό ο γνωστός δημοσιογράφος και εκδότης, Γιώργος Τράγκας. Ήταν 72 ετών. Είχε σοβαρά προβλήματα υγείας και νοσηλευόταν το τελευταίο διάστημα σε μονάδα εντατικής θεραπείας στο νοσοκομείο «Σωτηρία». Είχε ταχθεί ανοιχτά κατά του εμβολιασμού για τον κορονοϊό. Ο δημοφιλής δημοσιογράφος, με μακρά ιστορία στο ραδιόφωνο και τον Τύπο, είχε ιδρύσει και το κίνημα «Ελεύθεροι Πολίτες».
Στην ανακοίνωση του νοσοκομείου αναφέρονται τα εξής:
«Κατέληξε σήμερα, 14.12.2021, και ώρα 03.10 πρωινή ο δημοσιογράφος Γιώργος Τράγκας και επικεφαλής του κινήματος ‘’Ελεύθεροι Άνθρωποι’’ σε ΜΕΘ του νοσοκομείου ΣΩΤΗΡΙΑ. Ανεμβολίαστος, εισήχθη με βαριά αναπνευστική ανεπάρκεια, λόγω λοίμωξης covid19 στις 04.12.2021 σε κλινική του νοσοκομείου “Η ΣΩΤΗΡΙΑ” ενώ λίγες ώρες αργότερα, λόγω της σοβαρής κατάστασής του διεκομίσθη σε ΜΕΘ του ιδίου νοσοκομείου».
Στην ανάρτηση με την οποία γνωστοποιούσε ότι είχε διαγνωσθεί με κορωνοϊό ο Γιώργος Τράγκας είχε γράψει: