Εμβολιασμός η χρηματικό πρόστιμο στους άνω των 60 ετών πολίτες
Εδω και μήνες ο εμβολιασμός για τον covid-19 ειναι γνωστό ότι δεν προχωρούσε ικανοποιητικά στην Ελλάδα. Ειδικά οι πολίτες άνω των 60 ετών ήταν σε χαμηλό ποσοστό εμβολιασμού. Η κυβέρνηση και συγκεκριμένα ο κ. Μητσοτάκης πήρε την απόφαση για την υποχρεωτικότητα στις ηλικίες των 60 ετών (πρόκειται για περίπου 520.000 άτομα) και πάνω. Από τις 16 Ιανουαρίου 2022 όποιος πολίτης δεν έχει δεν έχει εμβολιαστεί θα του επιβάλλεται πρόστιμο 100 ανα μήνα, όπου με νόμο τα χρήματα αυτά, θα συγκεντρώνονται σε ένα ειδικό ταμείο το οποίο θα χρηματοδοτεί τα νοσοκομεία.
"Είναι μία απόφαση που πρέπει να σας πω ότι με βασάνισε προσωπικά. Αισθάνομαι, ωστόσο, βαρύτερη την ευθύνη μου να σταθώ δίπλα στους πιο ευάλωτους έστω και αν ίσως πρόσκαιρα δυσαρεστηθούν. Δεν έχω καμία απολύτως αμφιβολία ότι με αυτή μας την πολιτική απόφαση θα σωθούν ανθρώπινες ζωές. Γιατί ο εμβολιασμός αναδεικνύεται σε κάτι περισσότερο από υποχρεωτικός. Σώζει ζωές. Είναι αναγκαίος για την υγεία. Είναι πια αναγκαίος για ολόκληρη την κοινωνία", σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης. "Δεν είναι ποινή. Θα έλεγα ότι είναι ένα αντίτιμο υγείας. Ένα κίνητρο προφύλαξης, μια ώθηση ζωής αλλά πιστεύω ότι είναι και μια πράξη δικαιοσύνης απέναντι στους πολύ περισσότερους εμβολιασμένους. Δεν γίνεται σήμερα κάποιοι να στερούνται τις υπηρεσίες του συστήματος υγείας που τις έχουν ανάγκη επειδή κάποιοι άλλοι αρνούνται πεισματικά να πράξουν το αυτονόητο. Η απόφασή μου σημαίνει προστασία και όχι τιμωρία. Και μετά τα όσα ισχύουν για τους υγειονομικούς έρχεται τώρα να συμπληρώσει την εκστρατεία πειθούς την οποία ακολουθούμε επί μήνες" τόνισε σήμερα ο πρωθυπουργός.