$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

$type=grid$count=4$cate=0$rm=0$sn=0$au=0$cm=0$show=home

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ MARKETING RE:MAKE – ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Μέσα στην εβδομάδα πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο ξενοδοχείο Αίολος, των συνεργατών της εταιρίας Marketing Re:Make, με τον Δήμαρχο Σκοπέλου ...
Μέσα στην εβδομάδα πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο ξενοδοχείο Αίολος, των συνεργατών της εταιρίας Marketing Re:Make, με τον Δήμαρχο Σκοπέλου κ. Σταμάτη Περίσση, τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Άγγελο Ξηντάρη, την Πρόεδρο της Τουριστικής Επιτροπής κ. Ιωάννα Ευσταθίου, καθώς και με μέλη της προσωρινής Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Σκοπέλου.

Σκοπός της συνάντησης ήταν καταρχήν η ενημέρωση ότι η εταιρία για έναν χρόνο θα συνδράμει μαζί με τον Δήμο στην Τουριστική Προβολή του νησιού μας και θα μας παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες πάνω στο πεδίο του Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών.

Ο κ. Μάκης Μπίτζιος παρουσίασε στους παρευρισκόμενους, τον τρόπο συνεργασίας της εταιρίας με τον Δήμο Σκοπέλου.

Πρόκειται για μια εταιρία με εξειδίκευση στο κομμάτι του Τουριστικού Μάρκετινγκ για Προορισμούς, η οποία δεν περιορίζεται μόνο στο θεωρητικό μοντέλο. Σε συνεργασία με τους Τουριστικούς Δήμους ξεκινάει με την προετοιμασία περισσότερων στοχευμένων δράσεων, οι οποίοι μπορούν να υλοποιηθούν βάση ενός σχεδίου και λαμβάνοντας κάθε φορά υπόψη τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν γενικά οι Δήμοι, προσπαθούν να βρουν τρόπους ώστε να ξεπεράσουν αυτά τα εμπόδια και να καταλήξουν στην Υλοποίηση Δράσεων που έχουν να κάνουμε με την Τουριστική Προβολή.

Έχουν μεγάλη εμπειρία στην διαχείριση προορισμών τόσο στις Κυκλάδες και στα Δωδεκάνησα, όσο και στις Σποράδες, από την στιγμή που υπάρχει πολυετή συνεργασία με τον Δήμο Αλοννήσου.

Αναλυτικά το Πακέτο Συμβουλευτικών Υπηρεσιών σε επίπεδο Τουριστικής Προβολής που θα προσφέρει η εταιρία Re:Make στον Δήμο Σκοπέλου είναι το παρακάτω:

1. Καταρχήν το Θεωρητικό κομμάτι της Υποστήριξης το οποίο περιέχει:

i. Την Ανάλυση του Τουριστικού Προορισμού (Καταγραφή των υποδομών και των εγκαταστάσεων του προορισμού, των υπηρεσιών, της ιστορίας, της παράδοσης, της ποιότητας των τουριστικών υπηρεσιών)

ii. Την Κωδικοποίηση της Ζήτησης (Στόχος είναι η συλλογή όσο των δυνατών περισσότερων πληροφοριών για τον προορισμό, στοιχεία αφίξεων και προσπάθεια να κατανοήσουμε τις ανάγκες του επισκέπτη, τις προσδοκίες του, πως βαθμολογεί τις υπηρεσίες μας και

να αξιοποιήσουμε τα σχόλια που μπορούν να αναφέρονται στον προορισμό τους).

2. Η Αξιοποίηση των Εργαλείων του Μάρκετινγκ (Ανάλυση SWOT κ.α.)

i. Η εταιρία διαθέτει ένα εύρος εξειδικευμένων εργαλείων με τα οποία αντλούνε στατιστικά στοιχεία, ώστε να μπορούμε να αξιολογήσουμε τις κριτικές και συγκρίνοντας τις σύγχρονες τάσεις των επισκεπτών, δημιουργείται ένα γκάλοπ προορισμού.

ii. Με την βοήθεια των παραπάνω εργαλείων βρίσκουμε τις λέξεις κλειδιά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα επόμενα στάδια.

3. Η Ανάλυση της Τουριστικής Ταυτότητας του Προορισμού. Συγκεντρώνοντας όλα τα στοιχεία, τις αντιδράσεις, τα δυνατά σημεία και τα προβλήματα μας, αποκωδικοποιούνται και μετουσιώνονται σε κάποιες φράσεις, σε κάποιο σλόγκαν που θα μας οδηγήσουν στο λεγόμενο Σλόγκαν Προορισμού, στην παρουσίαση ενός Λογοτύπου ή μιας Μακέτας.

4. Η Διερεύνηση της Στρατηγικής

Εντοπίζουμε τις αγορές που μας ενδιαφέρουν να στοχεύσουμε, τις προσδοκίες που έχουμε από αυτές και περιγράφουμε τις μεθόδους προβολής με τις οποίες από την μια θα έχουμε την μεγαλύτερη απόδοση, αλλά ταυτόχρονα θα μπορούν να υλοποιηθούν από τον Δήμο. Γενικά η πολιτική της εταιρίας δεν προτείνει ουτοπικά πράγματα και πολυδάπανες δράσεις.

5. Η Πρακτική Υποστήριξη που περιλαμβάνει:

i. Την Συμμετοχή σε Εκθέσεις, όπου είναι ένα διεθνές μέρος συνάντησης όλων των τουριστικών φορέων. (Γίνεται σωστή προεργασία – προετοιμασία πριν από την παρουσίαση των εκθέσεων, σωστή επιλογή της καταλληλότερης έκθεσης στην οποία θέλουμε να συμμετάσχουμε, τις συναντήσεις που μπορούμε να προγραμματίσουμε με δημοσιογράφους και με τουριστικούς πράκτορες, έτσι ώστε ο εκπρόσωπος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου να έχει κάποιο πρόγραμμα, να γνωρίζει από πριν κάποια συγκεκριμένα ονόματα και την ιδιότητα των ανθρώπων που θα συναντήσει, χωρίς αυτό να αποκλείει την προσέλκυση άλλων επισκεπτών, αλλά να συμβάλλει στην αύξηση της συμμετοχής των ενδιαφερόμενων. Επίσης σημαντικό κομμάτι είναι η πραγματοποίηση ραντεβού με δημοσιογράφους οι οποίοι ενδιαφέρονται να μάθουν

περισσότερες πληροφορίες και επιθυμούν την αποστολή υλικού το οποίο θα το χρησιμοποιήσουν είτε για να γράψουν ένα αφιέρωμα για τον συγκεκριμένο προορισμό, είτε για να τον επισκεφτούν.

ii. Την Παρακολούθηση Επικοινωνίας των Ραντεβού που θα γίνουν στην έκθεση και με βάση αυτά τα στοιχεία, θα προκύψουν άλλες ευκαιρίες προβολής του νησιού μας.

iii. Οι Παρουσιάσεις Προορισμού είναι μια άλλη κατηγορία τουριστικής μορφής πέρα από τις εκθέσεις. Γίνεται επιλογή μιας αγοράς και σε μια συγκεκριμένη πόλη αποφασίζουμε να κάνουμε μια παρουσίαση του προορισμού «Σκόπελος», είτε αυτή είναι γενική, είτε εξειδικευμένη και θα ασχολείται με εναλλακτικές μορφές τουρισμού (νεόνυμφων, περιπατητικό, θρησκευτικό κ.α.) ή ένα μείγμα κάποιων από αυτών. Η συνεισφορά της εταιρίας είναι να αναλαμβάνει αυτές τις παρουσιάσεις, σε συνεργασία με τον Δήμο, τον ΕΟΤ ή με άλλους φορείς, να πραγματοποιεί αυτές τις παρουσιάσεις μαζί με τον έγκριτο αυτό φορέα, να προγραμματίζει, να φροντίζει για την πρόσκληση και την προσέλκυση συμμετεχόντων. Αυτά μπορούν να υλοποιηθούν με χαμηλό κόστος μόνο με την ενοικίαση μιας αίθουσας που θα μπορούν να φιλοξενηθούν οι ενδιαφερόμενοι ή κάποιου κέτερινγκ, μέσα στην οποία θα πραγματοποιηθεί κάποια παρουσίαση, που μπορεί να είναι ένα power point ταυτόχρονα με μια ομιλία και τέλος να ακολουθήσει συζήτηση και επαφή των συμμετεχόντων με τον εκπρόσωπο του προορισμού. Στόχος της εταιρίας είναι να γίνονται δράσεις με χαμηλό κόστος και υψηλή απόδοση.

iv. Η Διερεύνηση Εντοπισμού Πρωτότυπων Προωθητικών Δράσεων, η οποία θα στοχεύει σε δημοσιογράφους, πράκτορες επιχειρηματίες, αλλά και στο απευθείας ταξιδιωτικό κοινό. (Διαμονή Προωθητικού Υλικού που έρχεται σε άμεση επαφή με το κοινό, όπως για παράδειγμα έναν εμπορικό όμιλο ή με ένα δίκτυο καταστημάτων).

v. Η Οργάνωση Δημοσιογραφικών Ταξιδιών και Ταξιδιών Επαφής και Εξοικείωσης με Επαγγελματίες. Η συνεισφορά της εταιρίας σε αυτό το σημείο είναι, η ενίσχυση αυτού του έργου με μεγαλύτερη στόχευση, όπως για παράδειγμα ποιους δημοσιογράφους θα επιχειρήσει να προσεγγίσει και θα προσπαθήσει να τους φέρει στο νησί μας, υπερπηδώντας ένα πολύ σημαντικό εμπόδιο για τον Δήμο, όπως είναι η διασφάλιση της αεροπορικής τους μετακίνησης. Επειδή γενικά ο Δήμος είναι ένας οργανισμός που είναι δύσκολο να καλύψει τέτοιου είδους δαπάνες και η εταιρία επεμβαίνει και με τις δικτυώσεις που έχει (συνεργασία με αεροπορικές εταιρίες, με τον ΕΟΤ, με τους ίδιους ανθρώπους που τους εμπιστεύονται και θέλουν να επενδύσουν βγάζοντας από νωρίς τα αεροπορικά εισιτήρια), να φέρει κάποιες αποστολές που θα βοηθήσουν στην περαιτέρω ανάπτυξη του προορισμού.

vi. Η Οργάνωση Εκδηλώσεων και Ημερίδων

6. Σε Επίπεδο Δράσης η εταιρία αναλαμβάνει την Διαφήμιση και την Επικοινωνία με το Γραφείο Τύπου.

i. Οι Δημόσιες Σχέσεις μπορούν να ενισχυθούν από την εταιρία σε επίπεδο Διαφήμισης. (Διαφημίσεις στο ΜΕΤΡΟ, σε κάποιο λεωφορείο κ.α.)

ii. Η εταιρία βοηθάει λειτουργώντας ταυτόχρονα και σαν ένα Γραφείο Τύπου με θέματα ταξιδιωτικά και τουριστικά. Προσπαθεί σε συνεργασία με τον Δήμο, να συντάσσει ενημερωτικά Δελτία Τύπου με τα οποία θα ενημερώνει για ένα νέο προϊόν ( όπως για παράδειγμα ή δημιουργία ή η συντήρηση ενός νέου μονοπατιού) και θα αφορά αυτό που λέμε στην γλώσσα του Μάρκετινγκ, την Διαφήμιση της Διαφήμισης, ανακοινώνοντας ένα καινούργιο γεγονός όπως για παράδειγμα την δημιουργία ενός νέου Λογότυπου ή ενός νέου φυλλαδίου του Δήμου Σκοπέλου.

Στην συνέχεια τον λόγο πήρε ο κ. Ευθύμιος Αθανασιάς ο οποίος μίλησε για την σπουδαιότητα της Προβολής μέσω Διαδικτύου. Στις μέρες μας πρέπει ένας σύγχρονος προορισμός, να έχει μια σύγχρονη και καλαίσθητη Ιστοσελίδα (Website) και Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media) καρφιτσωμένα πάνω της.

Μια δυναμική και λειτουργική Ιστοσελίδα (Website) δεν μπορεί να κριθεί μόνο από την εμφάνιση του, δηλαδή από ένα ωραίο σχεδιασμό, αλλά χρειάζεται μια σωστή προσαρμοσμένη Γλώσσα Προγραμματισμού και συνεχώς Ανανέωση του Υλικού του, το οποίο αναλαμβάνει η εταιρία να κάνει σε τακτικά χρονικά διαστήματα, έτσι ώστε να ανεβαίνει σε θέσεις και κατ’ επέκταση σε Επισκεψιμότητα, η Ιστοσελίδα του Δήμου Σκοπέλου στις Μηχανές Αναζήτησης (Google, Yahoo κ.α.)

Τα ίδια πράγματα με το Website ισχύουν και για τα Social Media. Η δημιουργία τους είναι απαραίτητη σε έναν σύγχρονο Τουριστικό Προορισμό, πρέπει να ανανεώνεται το περιεχόμενο τους σε τακτά χρονικά διαστήματα και να υπάρχει μια συνεχή ροή πληροφοριών και φωτογραφιών, με σκοπό την προβολή του προορισμού και την προσέγγιση καινούργιων επισκεπτών. Αυτά τα δυο κομμάτια λοιπόν συνδέονται άρρηκτα μεταξύ τους, γιατί αμέσως μετά την προσέγγιση ενός δημοσιογράφου, αν αυτός αποφασίσει να συντάξει ένα άρθρο και να κάνει μια δημοσίευση, αυτό θα έχει άμεσο αντίκτυπο στο κομμάτι των Social Media και στο κομμάτι του Website.

Οι δυο συνεργάτες της εταιρίας Re:Make κ. Μάκης Μπίτζιος και κ. Ευθύμιος Αθανασιάς, παρέλαβαν από την Πρόεδρο της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Σκοπέλου κ. Ιωάννα Ευσταθίου, υλικό και εκατοντάδες συμπληρωμένα Ερωτηματολόγια Τουριστών που επισκέφτηκαν φέτος το καλοκαίρι το νησί μας, για να τα μελετήσουν και να έχουν μια πλήρη εικόνα και από την πλευρά του επισκέπτη. Αξιοποιώντας τα Ερωτηματολόγια των Επισκεπτών με την βοήθεια των εξειδικευμένων εργαλείων Μάρκετινγκ που διαθέτουν, μπορούν να αξιολογήσουν τις κριτικές και συγκρίνοντας τις σύγχρονες τάσεις των τουριστών, να καταλήξουν σε στοχευμένες δράσεις που θα επιφέρουν ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Στο τέλος της παρουσίασης του Συμβουλευτικού Πακέτου Υπηρεσιών σε επίπεδο Τουριστικής Προβολής που θα προσφέρει η εταιρία Re:Make στον Δήμο Σκοπέλου, υπήρξε η υπόσχεση ότι σύντομα θα ακολουθήσει μια επόμενη συνάντηση, κατά την οποία θα μας παρουσιάσουν τα αποτελέσματα των εργασιών τους και θα καταλήξουμε στην τελική μορφή του Λογότυπου και της Ιστοσελίδας του Δήμου Σκοπέλου, που θα συνδράμουν δυναμικά στην Τουριστική Προβολή του νησιού μας

ΣΧΟΛΙΑ


Virginias Style | Χειροποίητες Δημιουργίες- Handmade Creations

CELESTINO | FOR WOMEN & MEN

Όνομα

''Πλατεία",22,''ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ",72,'Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου,30," ΠΡΩΤΕΥΣ",192," kouziνα " souvlaki and health bar,2,"Η Γλωσσιώτισα",4,"Μονόγραμμα",10,"Ο ΝΙΚΟΣ",1,"Στο Ψητό",4,"Kastani" Beach Bar,2,"Virginias Style",4,<< Σκόπελος Πράσινη και Καθαρή >>,5,<< Το νησί μας πρώτα - δημιουργία ξανά >>,52,15ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ,18,1ο «Πεπαρήθειο» Δημοτικό Σχολείο Σκοπέλου,3,25η ΜΑΡΤΙΟΥ,46,28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ,19,Α.Ο. ΣΚΟΠΕΛΟΥ,2,Α.Ο.Κεραυνός,19,ΑΓΓΕΛΙΕΣ,36,Άγγελος Ξηντάρης,4,ΑΓΙΑΣΜΟΣ,27,ΑΓΙΟΣ ΡΗΓΙΝΟΣ,30,Αγροεφόδια,25,ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΑ,3,Αγρότες,12,ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ,16,ΑΔΜΗΕ,11,ΑΕΡΟΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ - ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΙΣΗ,8,ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,23,ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ,125,ΑΙΤΗΣΕΙΣ,4,ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ,2,ΑΚΙΝΗΤΑ,3,ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ,219,ΑΛΙΕΙΑ,20,Αλλοδαποί,2,ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ,70,ΑμεΑ,6,ΑΝΕΣ FERRIES,224,ΑΝΘΟΠΩΛΕΙΟ,6,ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ,164,ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ,73,Αντωνίου,4,ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ - ΠΑΡΑΛΙΕΣ,11,Απάτη,10,ΑΠΕΡΓΙΑ,28,ΑΠΟΚΡΙΕΣ,129,Απολογισμός,3,ΑΠΟΨΕΙΣ,16,ΑΡΘΡΟ - ΚΕΙΜΕΝΟ,157,ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ,4,ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,58,ΑΤΥΧΗΜΑ,29,ΑΦΙΕΡΩΜΑ,8,Β.ΣΠΟΡΑΔΕΣ,60,ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΟΔΙΟΣ,1,ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ,75,ΒΙΑΙΟΠΡΑΓΙΑ,13,βιν,1,ΒΙΝΤ,1,ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟΚΡΙΑΣ,17,ΒΙΝΤΕΟ ΔΙΑΦΟΡΑ,25,ΒΙΝΤΕΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ,74,ΒΙΝΤΕΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ,39,ΒΙΝΤΕΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ,18,Βλάβες,16,ΒΟΛΟΣ,22,ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ,66,ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,40,ΒΡΑΒΕΙΟ,3,ΓΑΜΟΣ,2,ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,10,ΓΕΩΡΓΙΑ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ,2,ΓΙΑΤΡΟΣ,94,ΓΙΟΡΤΗ,236,ΓΛΩΣΣΑ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,217,γυμνα,1,ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ,59,ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,49,Δ.ΚΟΛΥΝΔΡΙΝΗ,4,ΔΑΣ ΟΤΑ,26,ΔΑΣΟΣ,2,ΔΕΔΔΗΕ,2,ΔΕΗ,35,ΔΕΥΑΣ,87,Δήμαρχος Αλοννήσου,8,Δήμαρχος Σκιάθου,3,ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,253,ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ,37,δημο,2,ΔΗΜΟΣ ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ,43,ΔΗΜΟΣ ΣΚΙΑΘΟΥ,42,ΔΗΜΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,1332,Δημοτικά - Tοπικά νέα ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΒΙΝΤΕΟ,4,ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑ,80,ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,208,Δημοτική Δημοκρατική Κίνηση Πολιτών,13,Δημοτική Τοπική Κοινότητα Σκοπέλου,1,Δημοτική Υπέρβαση,24,Δημοτικό (Βίντεο),9,Δημοτικό Συμβούλιο,61,ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ,92,Δημοτικός Σύμβουλος,57,Δημοτικός υπάλληλος,1,Διαγωνισμός,10,Διαδίκτυο,13,Διακοπές,149,ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΙΔΗ,3,Διάφορα κείμενα,29,ΔΙΑΦΟΡΕΣ,8,ΔΙΕΘΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ,59,ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,5,ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ,126,Δυστύχημα,4,ΔΩΡΕΑ-ΠΡΟΣΦΟΡΑ,315,ΕΓΓΡΑΦΕΣ,2,Εγκαίνια,18,Εθελοντισμός,12,ΕΘΙΜΟ,3,ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ,723,ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ,472,Εκδηλώσεις καλοκαιριού 2011-2013(φωτό),12,ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,180,ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ,309,Εκδρομή,3,ΕΚΘΕΣΗ,7,Έκθεση,1,Εκλογές,163,ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,129,Ελαιοπαραγωγή,16,Ελαιοτριβείο,12,ΕΛΛΑΔΑ,253,Ελληνική Ομάδα Διάσωσης,1,ΕΛΤΑ,2,ΕΜΒΟΛΙΟ,50,ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ,3,Εμπόριο προϊόντων,74,Ενέργεια-Θέρμανση,4,ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ,379,ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ - ΖΗΤΗΣΗ,11,ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ,4,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ,2,ΕΠΙΔΟΜΑ,5,ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ,2,ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ,3,Επισκευή,3,Επιστήμη,10,ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ,15,Επιτάφιος (φωτό),10,Επιχείρηση-Ανάπτυξη,5,ΕΡΓΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ,53,ΕΡΓΑΣΙΑ,174,ΕΣΤΙΑΣΗ,31,Ευχές,171,Εφημερίδα Βόρειες Σποράδες,1,ΕΦΚΑ,1,Ζώα,17,Η Κληματαριά,26,Η Νησιώτισσα,2,Θαλάσσιο ατύχημα,2,ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΟ,3,ΘΕΑΤΡΟ,34,ΘΕΟΦΑΝΙΑ,37,ΘΕΣΣΑΛΙΑ,3,Ι.Μ. ΧΑΛΚΙΔΟΣ,291,Ι.Ν. ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,27,Ι.Ν. Παναγίας Φανερωμένης,3,ΙΔΡΥΜΑ ΒΑΚΡΑΤΣΑ,1,ΙΣΡΑΗΛ,1,Ιστορία,12,Ιστορικά μέρη,2,Ιωάννης Καραγκιόζος,1,Κ. ΑΓΟΡΑΣΤΟΣ,27,Κ.Α.Π.Η.,1,Κ.Ε.Π.,2,ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ,83,ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ,260,ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ,29,ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ,126,ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,1,Κατασκευές,11,Καταστροφές,62,ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ,1,ΚΕΙΜΕΝΑ π. ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΑΛΛΙΑΝΟΣ,280,Κέντρο Κοινότητας,30,Κέντρο Υγείας,79,ΚΕΠ,2,Κιβωτός του Κόσμου,9,ΚΚΕ,88,Κλοπή,12,Κοινότητα,83,ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΓΛΩΣΣΑΣ,92,ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΝΕΟΥ ΚΛΗΜΑΤΟΣ,13,ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,8,ΚΟΙΝΩΝΙΑ,382,ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ,426,ΚΟΣΜΟΥΓΕΙΑ,2,ΚΟΣΜΟΫΓΕΙΑ,107,Κοτανίδης,1,Κτηματολόγιο,4,ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ,133,ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΓΛΩΣΣΑΣ,1,ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ,6,Λιμάνι,26,ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ,77,Λιμενικό Ταμείο Σκοπέλου,62,ΛοΪζεια 2011,1,Λούνα Παρκ,1,ΛΟΥΤΡΑΚΙ,2,ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,135,Λύκειο,2,Μ.Μ.Ε.,5,Μαθήματα,4,Μάθηση,1,Μαντούδι,19,Μανώλης Ραμαντάνης,3,Μάρκετ Τροφίμων,14,ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ,1,Μεταφορές,11,ΜΚΟ "ΠΛΕΓΜΑ",27,ΜΜΕ,42,ΜΟΥΣΙΚΗ - ΤΡΑΓΟΥΔΙ,81,Ν.Α.Ο.Σ,2,Ν.Ι.Κ.Ο.Σ,12,Ναρκωτικά,4,ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,9,Νεκτάριος Ρήγας,3,ΝΕΟ ΕΤΟΣ,13,ΝΕΟ ΚΛΗΜΑ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,118,ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ,15,Νικόλαος Καπαδούκας,9,ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΚΙΑΘΙΤΗΣ,3,Ξενοδοχεία,11,ΟΑΕΔ,4,ΟΓΑ,1,ΟΙΚΙΣΜΟΣ,1,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,1,Ομάδα Εργασίας Πολιτισμού,2,Ομιλία,26,ΟΝΝΕΔ,7,Οραμα-Συνεργασία-Ανάπτυξη,20,ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ,48,ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ,1,ΟΤΕ,2,Οφειλές,4,ΟΧΗΜΑΤΑ,4,Π.Α.ΜΕ,15,Παγκόσμια ημέρα,11,Παιδική Χαρά,3,Παιδικός Σταθμός,21,Παλαιό Κλήμα,5,ΠΑΡΑΔΟΣΗ,316,Παραδοσιακή Γωνιά,34,ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ,5,ΠΑΡΑΛΙΑ,3,ΠΑΣΧΑ,188,Πάτερ Αλέξιος,5,ΠΕΝΘΟΣ,95,ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ,166,ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,28,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,317,Πολιτική Προστασία,41,ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ "ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ" ΓΛΩΣΣΑΣ,14,ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ & ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ Ν.ΚΛΗΜΑΤΟΣ,27,ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ & ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,28,ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ,20,ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΛΩΣΣΑΣ,32,ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,324,Πόντος,1,ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ,1,Πρατήριο υγρών καυσίμων,1,προ,1,Προβιάς,25,ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ,110,Πρόεδρος,51,ΠΡΟΛΗΨΗ,208,Πρόσκοποι Σκοπέλου,8,ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ,289,Πρωτομαγιά,19,Πρωτοχρονιά,60,Πρωτοχρονιά (Βίντεο),5,ΠΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ,1,Πυρκαγιά,107,ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ,83,ΠΩΛΗΣΗ,8,Πώληση,3,Ρύθμιση,1,Σ,1,Σάκης Ζλατούδης,4,ΣΑΟΝΗΣΟΣ,6,ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ,15,Σεισμός,16,ΣΚΙΑΘΟΣ,63,ΣΚΟΠΕΛΟΣ,134,Σπύρος Λεμονής,11,ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΕΡΙΣΣΗΣ,197,Συγκοινωνίες,15,Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου-Λυκείου,45,Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού,71,Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Νηπιαγωγείου,11,Σύλλογος Γυναικών Σκοπέλου,1,Σύλλογος Ενεργών Πολιτών Σκοπέλου,3,Σύλλογος Επαγγελματιών Γλώσσας και Λουτρακίου,32,Συνάντηση,2,ΣΥΝΑΥΛΙΑ,38,Συνεργασία-Όραμα-Ανάπτυξη,6,ΣΥΡΙΖΑ,27,ΣΧΟΛΕΙΑ,247,Σχολή Γονέων,2,ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ,62,Σχολική Επιτροπή,2,ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ & ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,16,ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,1,ΤΑΧΙ,3,Ταχυμεταφορές,5,Τέντες-Ταπετσαρίες-Καλύμματα,1,ΤΕΧΝΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ,94,Τεχνικό Γραφείο,3,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ,192,ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ,383,Τουριστική Επιτροπή Σκοπέλου,79,ΤΡΑΓΩΔΙΑ,6,ΤΡΑΠΕΖΑ,3,Τράπεζα,10,Τρόφιμα,21,Τροχαίο,2,ΥΓΕΙΑ,369,Υγρά καύσιμα,1,Υδατοδρόμιο,1,Ύδρευση,1,Υπουργός,44,Φαγητό,164,ΦΑΡΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,72,ΦΕΣΤΙΒΑΛ,125,ΦΛΟΙΣΒΟΣ,1,Φόλες-Δηλητήριο,2,Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης Κων. Νάνος,10,ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ,119,Φώκια,1,ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ,2,Χιονόπτωση,44,Χορευτική Ομάδα "Διαμαντής Παλαιολόγος",1,Χορευτική ομάδα Γλώσσας-Λουτρακίου,36,Χορευτικό,11,Χορευτικό Συγκρότημα "Διαμαντής Παλαιολόγος",7,ΧΟΡΟΣ,24,ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ,1,Χρήστος Βασιλούδης,26,Χριστούγεννα,213,Χριστούγεννα (βίντεο),1,Χώρα Σκοπέλου,104,ΨΑΡΕΜΑ,1,Ψαροταβέρνα "ο Βράχος",20,Ψητοπωλείο ''η Κληματαριά",11,Ψιλικά είδη,2,ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ,185,AΠΟΨΕΙΣ - ΠΡΟΣΩΠΑ,92,ACS Σκοπέλου,8,Aegean Flying Dolphins,4,Aqua Ferries,1,ARAMIS,21,Beach Bar,1,Best Shop,245,Camphill,2,COSMOSHEALTH,92,DREAM cars,2,DroneView,9,EΠΙΣΚΟΠΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,1,Flisvos restaurant,1,Gantas,1,GIOLDASIS COMPUTERS NETWORKS,2,GOUMAS TRANS,4,GOUMAS transport,3,HELLENIC SEAWAYS,28,Husqvarna,3,La Casa De Phone,2,magali,9,Natura,1,Perivoliou,2,Rigas Hotel,9,RIGAS SERVICE COMPUTER & CELL PHONES,1,SΕAJETS,24,Saintukeri,5,SAOS FERRIES,10,SkiathosLife.gr,10,Skopelos Holidays Hotel and Spa,21,Spyrou Hotels,52,Spyrou Philoxenia,19,Spyrou Skopelos Experience,34,Vicko,43,Vigla Cafe,10,YOUTUBE,4,
ltr
item
ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ MARKETING RE:MAKE – ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ MARKETING RE:MAKE – ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjOvu3iDleGbnRDZZVIWv9nMuTxegOH4WrXXGYFra2wG8yA1mWSuNwjMPdZ94i8KTTW7MqsNK-rT6fl9pf_DpIaPMZukDDZnAFx2kJ0M53qssW1rBEZwTzhbKSF1e8u046yrURoZWZchcCL/s320/thumbnail_%25CE%2591%25CE%25AF%25CE%25BF%25CE%25BB%25CE%25BF%25CF%2582+1.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjOvu3iDleGbnRDZZVIWv9nMuTxegOH4WrXXGYFra2wG8yA1mWSuNwjMPdZ94i8KTTW7MqsNK-rT6fl9pf_DpIaPMZukDDZnAFx2kJ0M53qssW1rBEZwTzhbKSF1e8u046yrURoZWZchcCL/s72-c/thumbnail_%25CE%2591%25CE%25AF%25CE%25BF%25CE%25BB%25CE%25BF%25CF%2582+1.jpg
ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
https://www.dromenatoutopoumas.gr/2019/10/marketing-remake.html
https://www.dromenatoutopoumas.gr/
https://www.dromenatoutopoumas.gr/
https://www.dromenatoutopoumas.gr/2019/10/marketing-remake.html
true
1871062361202337554
UTF-8
Φόρτωση όλων των μηνυμάτων Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις Δείτε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα... Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ Προβολή όλων Συνιστάται για εσάς ΕΤΙΚΕΤΑ ΑΡΧΕΙΟ SEARCH ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Δεν βρέθηκε καμία αντιστοιχία ανάρτησης ΠΙΣΩ ΑΡΧΙΚΗ Κυριακή Δευτέρα Tρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Tρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Mάρτιος Aπρίλιος Mάιος Ιούνιος Ιούλιος Aύγουστος Σεπτέβριος Oκτώβριος Nοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Mαρ Aπρ Mάιος Ιου Ιου Aυγ Σεπ Οκτ Nοε Δεκ Μόλις τώρα Πριν από 1 λεπτό $$1$$ minutes ago Πριν από 1 ώρα $$1$$ hours ago Χθες $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Παρακολουθούν Ακολουθεί Το περιεχόμενο είναι κλειδωμένο ΒΗΜΑ 1: Μοιραστείτε με ένα κοινωνικό δίκτυο Κάντε κλικ στο σύνδεσμο στο κοινωνικό σας δίκτυο Αντιγραφή όλων των κωδικών Επιλέξτε όλο τον κώδικα Όλοι οι κωδικοί αντιγράφηκαν στο πρόχειρο σας Δεν είναι δυνατή η αντιγραφή των κωδικών / κειμένων, πατήστε [CTRL] + [C] (ή CMD + C με Mac) για αντιγραφή Πίνακας Περιεχομένων