Τελετή Παραλαβής της νέας Δημοτικής Αρχής του Δήμου Σκοπέλου

Σήμερα Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2019 και ώρα 14:00, στο Δημοτικό Κατάστημα Σκοπέλου, πραγματοποιήθηκε η τελετή παραλαβής του Δήμου Σκοπέλου.

Σε κλίμα συγκίνησης ανέλαβε και επίσημα πλέον ο νέος Δήμαρχος Σκοπέλου κ. Σταμάτης Περίσσης, παρουσία της οικογενείας του, των Αντιδημάρχων του κ. Νικόλαου Βαφίνη και κ. Αριστείδη Βούλγαρη, του Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου και προτεινόμενο Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Άγγελο Ξηντάρη και του Προέδρου της Τοπικής Κοινότητας κ. Παντελή Χρυσοφό.

Ο νέος Δήμαρχος Σκοπέλου παρέλαβε τα κλειδιά του Δημαρχείου από την προϊσταμένη του Δήμου κ. Καίτης Προβιά, λόγω της μη προσέλευσης του απερχόμενου Δημάρχου κ. Βασιλούδη.

Ευχή όλων των παρευρισκομένων και μη, είναι μια καλή, δημιουργική, πετυχημένη και γόνιμη θητεία, με την υπόσχεση των νεοεκλεγέντων για ένα δυναμικό ξεκίνημα έχοντας ως στόχο την υλοποίηση του προγράμματος του συνδυασμού, που αποβλέπει στην πρόοδο, στην ανάπτυξη και στην ευημερία του νησιού μας.


Τα "Δρώμενα του τόπου μας" εύχονται στην νέα Δημοτική Αρχή που ξεκινάει για την επόμενη τετραετία, πάνω απ΄όλα υγεία, καλή συνεργασία, δύναμη και να δίνονται λύσεις, όσο αυτό είναι εφικτό, στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το νησί της Σκοπέλου. Εμείς θα είμαστε αρωγοί και θα χειροκροτούμε κάθε τι καλό που είναι προς το συμφέρον του δημότη, αλλά συνάμα θα ελέγχουμε (σαν ΜΜΕ) και θα καυτηριάζουμε την Δημοτική Αρχή σε κάθε λανθασμένη επιλογή.






ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->