Απαξίωση των ΜΜΕ της Σκοπέλου; Στις 14 Αυγούστου στάλθηκαν παντού... από τον Δήμο Σκοπέλου προσκλήσεις, για την τελετή ορκωμοσίας της νέας Δημοτικής Αρχής.Άραγε στα τοπικά ΜΜΕ του νησιού γιατί δεν στάλθηκαν προσκλήσεις; Αντιγραφή