Εποικοδομητικές συναντήσεις από την υποψήφια Βουλευτή, Μπελτζενίτη Μαγδαληνή (Μάνια)
Στις Δημόσιες Υπηρεσίες της Σκοπέλου βρέθηκε την Παρασκευή 5 Ιουλίου η Μπελτζενίτη Μαγδαληνή (Μάνια) Υποψήφια Βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής στη Μαγνησία.
Επισκέφτηκε το Αστυνομικό τμήμα, το Λιμεναρχείο και την Πυροσβεστική Υπηρεσία Σκοπέλου όπου αντικείμενο της συζήτησης ήταν το μεγάλο πρόβλημα της υποστελέχωσης που αντιμετωπίζουν ειδικότερα κατά τη θερινή περίοδο.
Επίσης επισκέφθηκε το Γ.Ε.Φ και το γραφείο ΙΚΑ (ΕΦΚΑ) όπου συζήτησε με τους εργαζομένους για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά όσον αφορά τις κτιριακές εγκαταστάσεις αλλά και τις ελλείψεις σε υλικοτεχνικές υποδομές.
Εκτός των παραπάνω είχε και μία συνάντηση (φωτό) με τον νεοεκλεγέντα Δήμαρχο Σκοπέλου, Σταμάτη Περίσση.
Επισκέφτηκε το Αστυνομικό τμήμα, το Λιμεναρχείο και την Πυροσβεστική Υπηρεσία Σκοπέλου όπου αντικείμενο της συζήτησης ήταν το μεγάλο πρόβλημα της υποστελέχωσης που αντιμετωπίζουν ειδικότερα κατά τη θερινή περίοδο.
Επίσης επισκέφθηκε το Γ.Ε.Φ και το γραφείο ΙΚΑ (ΕΦΚΑ) όπου συζήτησε με τους εργαζομένους για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά όσον αφορά τις κτιριακές εγκαταστάσεις αλλά και τις ελλείψεις σε υλικοτεχνικές υποδομές.
Εκτός των παραπάνω είχε και μία συνάντηση (φωτό) με τον νεοεκλεγέντα Δήμαρχο Σκοπέλου, Σταμάτη Περίσση.
