Έφυγε από την ζωή ο γιατρός και διευθυντής του Κ.Υ. Σκοπέλου, Γιώργος Τριανταφύλλου

Δυστυχώς για τον κόσμο της Σκοπέλου, ο γιατρός παθολόγος και διευθυντής του Κέντρου Υγείας  Γιώργος Τριανταφύλλου (66 χρονών), έφυγε σήμερα το απόγευμα από την ζωή, χτυπημένος από την επάρατη νόσο.
Ο εκλιπών ήταν άριστος στη δουλειά του και πολύ περισσότερο, αγαπητός σαν άνθρωπος.
Αγωνιζόταν συχνά με αλλεπάλληλες επιστολές και διαμαρτυρίες στις αρμόδιες υπηρεσίες, ώστε το Κέντρο Υγείας Σκοπέλου να έχει μία άρτια λειτουργική εικόνα. Τα 'Δρώμενα του τόπου μας" εκφράζουν στους οικείους του, τα θερμά τους συλλυπητήρια.

ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->