ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2019 - ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΜΙΧΕΛΗ: Μία βραδιά με εξαιρετικές χορογραφίες των παιδιών της Γλώσσας Σκοπέλου
Χθες 22 Ιουλίου έπεσε η αυλαία και των φετινών πολιτιστικών εκδηλώσεων που διοργάνωσε ο Πολιτιστικός & Εξωραϊστικός Σύλλογος της Γλώσσας Σκοπέλου. Ήταν μία βραδιά με σύγχρονο και μοντέρνο χορό που παρουσίασαν παιδιά της Γλώσσας με την καθοδήγηση της γιατρού, Λίζας Κώτση.
Τα παιδιά δούλευαν όλο τον χειμώνα για την παρουσίαση αυτή και ήταν εξαιρετικά. Τους αξίζουν συγχαρητήρια! Η βραδιά έκλεισε με ένα summer house party με dj τον MeleRouss (Μελέτη Ρουσέτη).
ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ...
Το μόνο μελανό σημείο της βραδιάς, και φυσικά το καυτηριάζουμε, ήταν η μη προσέλευση κόσμου όπως θα άρμοζε για τις προσπάθειες των παιδιών και της φιλότιμης γιατρού. Θα μπορούσαμε να διαθέσουμε έστω 1 ώρα και να απολαύσουμε, να χειροκροτήσουμε αυτά τα παιδιά, να τα επιβραβεύσουμε... Κρίμα... Και αναρωτιόμαστε μήπως δεν πρέπει να γίνετε τίποτα σε αυτό τον τόπο; Μήπως θα ήταν καλύτερα να μην υπάρχει καθόλου σύλλογος με 5 άτομα και με ελάχιστους, μετρημένους στα δάχτυλα εθελοντές, που τρέχουν όλο τον χρόνο για τέτοιες δραστηριότητες;
Τέτοια αδιαφορία πια; Μην έχουμε μόνο απαιτήσεις και να είμαστε όμως πρώτοι στη κριτική... Είμαστε ζωντανή, ενεργή κοινωνία και πρέπει να μην αδιαφορούμε. Για τα παιδιά μας γίνονται όλα αυτά αλλά και για τους μεγαλύτερους. Να χαθεί η παράδοσή μας; Αυτό τελικά θέλουμε; Ας αναλογιστούμε τις ευθύνες μας, ΟΛΟΙ ΜΑΣ... Και ας μην βρίσκουμε φθηνές δικαιολογίες συνεχώς.
ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ
Τα παιδιά δούλευαν όλο τον χειμώνα για την παρουσίαση αυτή και ήταν εξαιρετικά. Τους αξίζουν συγχαρητήρια! Η βραδιά έκλεισε με ένα summer house party με dj τον MeleRouss (Μελέτη Ρουσέτη).
ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ...
Το μόνο μελανό σημείο της βραδιάς, και φυσικά το καυτηριάζουμε, ήταν η μη προσέλευση κόσμου όπως θα άρμοζε για τις προσπάθειες των παιδιών και της φιλότιμης γιατρού. Θα μπορούσαμε να διαθέσουμε έστω 1 ώρα και να απολαύσουμε, να χειροκροτήσουμε αυτά τα παιδιά, να τα επιβραβεύσουμε... Κρίμα... Και αναρωτιόμαστε μήπως δεν πρέπει να γίνετε τίποτα σε αυτό τον τόπο; Μήπως θα ήταν καλύτερα να μην υπάρχει καθόλου σύλλογος με 5 άτομα και με ελάχιστους, μετρημένους στα δάχτυλα εθελοντές, που τρέχουν όλο τον χρόνο για τέτοιες δραστηριότητες;
Τέτοια αδιαφορία πια; Μην έχουμε μόνο απαιτήσεις και να είμαστε όμως πρώτοι στη κριτική... Είμαστε ζωντανή, ενεργή κοινωνία και πρέπει να μην αδιαφορούμε. Για τα παιδιά μας γίνονται όλα αυτά αλλά και για τους μεγαλύτερους. Να χαθεί η παράδοσή μας; Αυτό τελικά θέλουμε; Ας αναλογιστούμε τις ευθύνες μας, ΟΛΟΙ ΜΑΣ... Και ας μην βρίσκουμε φθηνές δικαιολογίες συνεχώς.
ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ