Η αποχαιρετιστήρια γιορτή του καλοκαιριού, για το Δημοτικό Σχολείο Γλώσσας Σκοπέλου
Μία όμορφη αποχαιρετιστήρια γιορτή έλαβε χώρα χθες 12 Ιουνίου, στο γήπεδο των σχολείων της Γλώσσας. Η αναφορά γίνεται για την λήξη της σχολικής περιόδου 2018 - 2019 του Δημοτικού Σχολείου.
Τα παιδιά όλων των τάξεων έδωσαν το καλύτερό τους εαυτό με έξυπνα σκετσάκια, θεατρικό παντομίμα, χορογραφίες, αθλοπαιδίες και παρουσίαση μοντέρνων χορών από την ομάδα "Άστρα", που είχε επιμεληθεί η Λίζα Κώτση (αγροτικός γιατρός). Γονείς και συγγενείς τα καμάρωσαν και τους έδωσαν άπλετο χειροκρότημα. Στο τέλος της εκδήλωσης ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων μοίρασε ανά τάξη, αναμνηστική φωτογραφία. Συγχαρητήρια στους μικρούς μαθητές και στους εκπαιδευτικούς τους.
Τα παιδιά όλων των τάξεων έδωσαν το καλύτερό τους εαυτό με έξυπνα σκετσάκια, θεατρικό παντομίμα, χορογραφίες, αθλοπαιδίες και παρουσίαση μοντέρνων χορών από την ομάδα "Άστρα", που είχε επιμεληθεί η Λίζα Κώτση (αγροτικός γιατρός). Γονείς και συγγενείς τα καμάρωσαν και τους έδωσαν άπλετο χειροκρότημα. Στο τέλος της εκδήλωσης ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων μοίρασε ανά τάξη, αναμνηστική φωτογραφία. Συγχαρητήρια στους μικρούς μαθητές και στους εκπαιδευτικούς τους.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ - ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΝ ΣΕΠΤΈΜΒΡΙΟ!