Δόθηκε παράταση για το Κτηματολόγιο και στην Μαγνησία

Παράταση (και στην Μαγνησία) έως έξι μήνες στις διαδικασίες υποβολής δικαιολογητικών στο Κτηματολόγιο, έδωσε η κυβέρνηση λόγω χαμηλής προσέλευσης, με τον υφυπουργό Περιβάλλοντος Γιώργο Δημαρά να καλεί όλους όσοι δεν έχουν ρυθμίσει τις υποχρεώσεις τους να σπεύσουν να το πράξουν.
Η παράταση δώθηκε με τροπολογία βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ που αποδέχθηκε ο κ. Δημαράς, σημειώνοντας ότι ρυθμοί προσκόμισης των απαραίτητων εγγράφων είναι εξαιρετικά χαμηλοί, καθώς ο μέσος όρος κτηματογράφησης βρίσκεται περίπου στο 15%. 

ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->