Δόθηκε παράταση για το Κτηματολόγιο και στην Μαγνησία
Παράταση (και στην Μαγνησία) έως έξι μήνες στις διαδικασίες υποβολής δικαιολογητικών στο Κτηματολόγιο, έδωσε η κυβέρνηση λόγω χαμηλής προσέλευσης, με τον υφυπουργό Περιβάλλοντος Γιώργο Δημαρά να καλεί όλους όσοι δεν έχουν ρυθμίσει τις υποχρεώσεις τους να σπεύσουν να το πράξουν.Η παράταση δώθηκε με τροπολογία βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ που αποδέχθηκε ο κ. Δημαράς, σημειώνοντας ότι ρυθμοί προσκόμισης των απαραίτητων εγγράφων είναι εξαιρετικά χαμηλοί, καθώς ο μέσος όρος κτηματογράφησης βρίσκεται περίπου στο 15%.