Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Γλώσσας γιορτάζει την Γιορτή της Μητέρας
Την Κυριακή 12 Μαΐου στις 6:30 το απόγευμα ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Γλώσσας οργανώνει στη πλατεία κάτι ξεχωριστό.
Αφορμή η Γιορτή της Μητέρας όπου θα παίξουν,θα διασκεδάσουν, θα χαρούν παιδιά και γονείς. Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης θα διεξαχθεί και μία λαχειοφόρος κλήρωση για τις ανάγκες των παιδιών, όπως αναφέρει η ανακοίνωση του συλλόγου. Γονείς και παιδιά την Κυριακή, όλοι στην κεντρική πλατεία του χωριού. Στηρίξτε τον Σύλλογο!
Αφορμή η Γιορτή της Μητέρας όπου θα παίξουν,θα διασκεδάσουν, θα χαρούν παιδιά και γονείς. Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης θα διεξαχθεί και μία λαχειοφόρος κλήρωση για τις ανάγκες των παιδιών, όπως αναφέρει η ανακοίνωση του συλλόγου. Γονείς και παιδιά την Κυριακή, όλοι στην κεντρική πλατεία του χωριού. Στηρίξτε τον Σύλλογο!

