Άνοδος του Α.Ο. Σκοπέλου στην Β΄ ΕΠΣΘ

Από τη νέα ποδοσφαιρική σαιζόν ο Α.Ο. Σκοπέλου θα αγωνίζεται πλέον στο πρωτάθλημα της Β΄ ΕΠΣΘ, μετά το πέρας της σημερινής αγωνιστικής. 
Η άνοδος επιτεύχθηκε μέσω πολλών προβλημάτων και δυσκολιών και αυτό το εγχείρημα της ανόδου, καθιστά για την ομάδα, την διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο, έναν άθλο. 
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους. 




ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->