Άνοδος του Α.Ο. Σκοπέλου στην Β΄ ΕΠΣΘ
Από τη νέα ποδοσφαιρική σαιζόν ο Α.Ο. Σκοπέλου θα αγωνίζεται πλέον στο πρωτάθλημα της Β΄ ΕΠΣΘ, μετά το πέρας της σημερινής αγωνιστικής.
Η άνοδος επιτεύχθηκε μέσω πολλών προβλημάτων και δυσκολιών και αυτό το εγχείρημα της ανόδου, καθιστά για την ομάδα, την διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο, έναν άθλο.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους.
Η άνοδος επιτεύχθηκε μέσω πολλών προβλημάτων και δυσκολιών και αυτό το εγχείρημα της ανόδου, καθιστά για την ομάδα, την διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο, έναν άθλο.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους.
