Δήλωση του Υποψήφιου Δημάρχου Σκοπέλου Δημήτρη Ευσταθίου,για τον θάνατο του Γιώργου Μιχελή
Εκφράζω τα θερμά μου συλλυπητήρια για την απώλεια ενός γνήσιου πατριώτη, μιας εξαιρετικής προσωπικότητας, ενός μοναδικού φίλου, που μας στήριξε με ευγένεια. Το τελικό ευχαριστώ δεν θα το ακούσεις αλλά οφείλω να το πω!!!