Η Ανάσταση στη Γλώσσα Σκοπέλου - ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Με την πρέπουσα λαμπρότητα υποδέχτηκε η Γλώσσα το μεγαλύτερο χαρμόσυνο γεγονός της Ορθοδοξίας, την Ανάσταση του Κυρίου Ιησού Χριστού.
Πολύς ο κόσμος κατέκλυσε από τις 11.00 το βράδυ τον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου αλλά και τον εξωτερικό χώρο της εκκλησίας (κεντρική πλατεία).
Δέκα λεπτά πριν από τις 12:00 τα μεσάνυχτα, εψάλη το « Δεῦτε λάβετε φῶς ἐκ τοῦ ἀνεσπέρου φωτὸς καὶ δοξάσατε Χριστὸν, τὸν ἀναστάντα ἐκ νεκρῶν » αφού πρώτα προηγήθηκε το Αναστάσιμο μήνυμα του Μητροπολίτη Χαλκίδος-Ιστιαίας και Β.Σποράδων κ.κ. Χρυσόστομου.

Εν συνεχεία ο ιερέας της ενορίας π. Αλέξιος μετέβη έξω από τον ναό, όπου διάβασε το Ευαγγέλιο που περιγράφει την εικόνα του αδειανού τάφου του Ιησού, με τη Μαρία τη Μαγδαληνή και τις Μυροφόρες να σαστίζουν μπροστά στον λευκοντυμένο νεαρό άγγελο που τους απαντά: « Μὴ ἐκθαμβεῖσθε, ᾿Ιησοῦν ζητεῖτε τὸν Ναζαρηνὸν τὸν ἐσταυρωμένον,  ἠγέρθη, οὐκ ἔστιν ὧδε, ἴδε ὁ τόπος ὅπου ἔθηκαν αὐτόν ».
Με το "Χριστός Ανέστη..." οι καμπάνες χτύπησαν χαρμόσυνα ενώ δεκάδες βεγγαλικά εκτοξεύτηκαν, δημιουργώντας έτσι μία πανηγυρική ατμόσφαιρα.


                                         ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ - ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ




<< Δεῦτε λάβετε φῶς...>>











ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->