Επέστρεψε στο λιμάνι της Σκιάθου προκειμένου να πάρει τους επιβάτες που ξέμειναν...λόγω βλάβης.
Στο σημερινό πρωινό δρομολόγιο προς Βόλο του Ε/Γ Ο/Γ Πρωτεύς και αρκετά έξω από το λιμάνι της Σκιάθου όπου είχε φύγει, ο πλοίαρχος Γιώργος Αντωνίου έκρινε σωστά να επιστρέψει το πλοίο στη Σκιάθο, προκειμένου να επιβιβαστούν οι επιβάτες του F/D Ερατώ και να πάνε και αυτοί με ασφάλεια στο προορισμό τους.
Συγκεκριμένα το Ερατώ δήλωσε αδυναμία να συνεχίσει το δρομολόγιο για Βόλο, λόγω βλάβης. Αποτέλεσμα να βγει ο κόσμος στη Σκιάθο όπου εάν δεν μεριμνούσε ο πλοίαρχος του Πρωτέα, είναι ευκολονόητο για όλους τι ταλαιπωρία θα υπήρχε.
Συγκεκριμένα το Ερατώ δήλωσε αδυναμία να συνεχίσει το δρομολόγιο για Βόλο, λόγω βλάβης. Αποτέλεσμα να βγει ο κόσμος στη Σκιάθο όπου εάν δεν μεριμνούσε ο πλοίαρχος του Πρωτέα, είναι ευκολονόητο για όλους τι ταλαιπωρία θα υπήρχε.
