Υποψήφιος για τον Δήμο Σκοπέλου ο Σταμάτης Περίσσης
Ο πρώην Δήμαρχος Σκοπέλου προ 15ετίας Σταμάτης Περίσσης, που για πολλούς είχε επιτυχημένη πορεία στα κοινά, και σύμφωνα με την ενημέρωση που είχαν τα "Δρώμενα του τόπου μας", θα κατέβει και πάλι στις προσεχείς δημοτικές εκλογές του Μαΐου.
Στις εκλογές του 2014 είχε ηγηθεί του συνδυασμού με την ονομασία "Όραμα-Συνεργασία-Ανάπτυξη", αλλά είχε χάσει στον 2ο γύρο από τον νυν Δήμαρχο Χρήστο Βασιλούδη. Συγκεκριμένα η ενημέρωση αναφέρει:
<< Συνδυασμός με επικεφαλής τον Σταμάτη Περίσση θα διεκδικήσει τον Δήμο Σκοπέλου
Συγκροτήθηκε νέος συνδυασμός με επικεφαλής υποψήφιο Δήμαρχο τον Σταμάτη Περίσση. Σύμφωνα με πληροφορίες τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν ονόματα υποψηφίων σε Γλώσσα , ‘Ελιος και Σκόπελο >>.
Στις εκλογές του 2014 είχε ηγηθεί του συνδυασμού με την ονομασία "Όραμα-Συνεργασία-Ανάπτυξη", αλλά είχε χάσει στον 2ο γύρο από τον νυν Δήμαρχο Χρήστο Βασιλούδη. Συγκεκριμένα η ενημέρωση αναφέρει:
<< Συνδυασμός με επικεφαλής τον Σταμάτη Περίσση θα διεκδικήσει τον Δήμο Σκοπέλου
Συγκροτήθηκε νέος συνδυασμός με επικεφαλής υποψήφιο Δήμαρχο τον Σταμάτη Περίσση. Σύμφωνα με πληροφορίες τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν ονόματα υποψηφίων σε Γλώσσα , ‘Ελιος και Σκόπελο >>.
