Ο χρόνος αρχίζει και μετράει αντίστροφα...

Λόγω της εορταστικής ημέρας της 25ης Μαρτίου, πολλοί κάθισαν για ένα καφέ με μπόλικο κους κους για τις ερχόμενες εκλογές. Είδαμε και τον πρώην δήμαρχο με νέα υποψηφιότητα πλέον, Σταμάτη Περίσση να είναι παρών στις εκδηλώσεις της Γλώσσας και φυσικά να συνομιλεί αργότερα με κατοίκους.
Εδώ που τα λέμε μέχρι στιγμής υπάρχει σιγή ιχθύος μεταξύ των αναμενόμενων συνδυασμών που θα κατέβουν. Επισκέψεις σε σπίτια, ονόματα ακούγονται διάφορα... μεταγραφές από τον έναν στον άλλον μελλοντικό συνδυασμό... αλλά ακόμα τίποτα επίσημο. Άντε να δούμε τι θα δούμε και το κυριότερο τι θα ακούσουμε... Πάντως η διορία για την κατάθεση  ονομάτων - συνδυασμών είναι η 19η Απριλίου. Ο χρόνος αρχίζει και μετράει αντίστροφα, όποτε πιστεύουμε να ξεκαθαρίσουν τα πράματα σιγά σιγά.




...ο γράφων δεν θα μπορούσε να μην καθίσει μαζί, μπας και αντλήσει κάποια νεώτερη είδηση.

ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->