Έκοψε την βασιλόπιτα του ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Γλώσσας
Χθες 7 Φεβρουαρίου το Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Γλώσσας έκοψε την βασιλόπιτα του, παρουσία των μικρών μαθητών και του Συλλόγου των Διδασκόντων. Η βασιλόπιτα περιείχε 7 φλουριά που αντιστοιχούσαν σε 7 βιβλία.
<< Πέρα από το γλυκό και τα δώρα όμως μοιραστήκαμε αμέτρητα χαμόγελα και όμορφα συναισθήματα!!! Ήταν πραγματικά υπέροχα!!! Να είμαστε καλά!!! Και του χρόνου!!! >> αναφέρει ο σύλλογος.
<< Πέρα από το γλυκό και τα δώρα όμως μοιραστήκαμε αμέτρητα χαμόγελα και όμορφα συναισθήματα!!! Ήταν πραγματικά υπέροχα!!! Να είμαστε καλά!!! Και του χρόνου!!! >> αναφέρει ο σύλλογος.

