Ενημέρωση από το αγροτικό ιατρείο της Γλώσσας Σκοπέλου στους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου

Την Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου το αγροτικό Ιατρείο Γλώσσας έκλεισε!
Οι γιατροί Λίζα Κώτση και Ευανθία Τζιτζή επισκέφτηκαν το Δημοτικό Σχολείο του χωριού και ενημέρωσαν τους μαθητές όλων των τάξεων για την ατομική και σχολική υγιεινή.
Μέσω συζήτησης και παιχνιδιού τα παιδιά έμαθαν πώς να διατηρούν καθαρά τα μαλλιά, το πρόσωπο και το σώμα τους ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο σωστό πλύσιμο των χεριών και των δοντιών.
Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε υπογραμμίζοντας πόσο σημαντικό είναι οι μαθητές να αποφεύγουν την τηλεόραση και να κοιμούνται νωρίς ώστε να μπορούν να είναι ξεκούραστοι και αποδοτικοί στις ημερήσιες δραστηριότητες τους.
Η παραπάνω δράση ανήκει στο ευρύτερο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Περιφερειακού Αγροτικού Ιατρείου που πραγματοποιούνται με σκοπό την ευαισθητοποίηση του κοινού για τον καίριο ρόλο της πρόληψης στην εμφάνιση των νοσογόνων καταστάσεων.






ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->