Θέαμα άπειρου κάλους στο δρόμο Τζελαλή
Πηγαίνοντας σήμερα στη Χώρα από το δρόμο Τζελαλή, 100 περίπου μέτρα μετά τα σφαγεία, αντίκρισα αυτό το θέαμα. Κάποιος-οι προφανώς έκαναν εργασίες στο παρακείμενο χώρο που είναι γεμάτος πεύκα.
Αλλά βρε παιδιά εντάξει κάνατε ότι κάνατε... αυτά τα κλαδιά μέσα στον κεντρικό δρόμο που περνάνε αμάξια και δίτροχα, παρατημένα; Ήμαρτον! Σε κεντρικό δρόμο; Άσχετα εάν δεν είναι πολυσύχναστος, δε παύει να είναι δρόμος. Και δεν γνωρίζω εάν είναι εκεί παρατημένα και μέρες... Βέβαια εννοείτε ότι ο δρόμος θα πρέπει να καθαριστεί.
Αλλά βρε παιδιά εντάξει κάνατε ότι κάνατε... αυτά τα κλαδιά μέσα στον κεντρικό δρόμο που περνάνε αμάξια και δίτροχα, παρατημένα; Ήμαρτον! Σε κεντρικό δρόμο; Άσχετα εάν δεν είναι πολυσύχναστος, δε παύει να είναι δρόμος. Και δεν γνωρίζω εάν είναι εκεί παρατημένα και μέρες... Βέβαια εννοείτε ότι ο δρόμος θα πρέπει να καθαριστεί.

