Η κοπή της Βασιλόπιτας του Δήμου Σκοπέλου

Υγεία και καλύτερες μέρες για όλους, ευχήθηκε για την νέα χρονιά ο Δήμαρχος Σκοπέλου Χρήστος Βασιλούδης στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Δήμου.
Κατόπιν ευχαρίστησε το Δημοτικό Συμβούλιο,τους συνεργάτες του και τους υπαλλήλους του Δήμου για την άψογη συνεργασία όλα αυτά τα 5 χρόνια της παρούσης αρχής. Τέλος αναφέρθηκε και στα μεγάλα έργα που η παρούσα Δημοτική αρχή αφήνει "προίκα" στη Σκόπελο.








                                                       φωτό  Νίκος Αρκομάνης



ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->