Ευχαριστίες και έπαινος για τα παιδιά της Α΄ Γυμνασίου Λ.Τ. Γλώσσας Σκοπέλου
Το Γυμνάσιο Λ.Τ. Γλώσσας Σκοπέλου δια μέσου της διευθύντριας Σανάγου Λουκίας, ευχαριστεί και επαινεί τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου του σχολείου, για την εξαίρετη πράξη τους να τραγουδήσουν τα κάλαντα στον οικισμό του Νέου Κλήματος (Ελιος) την παραμονή των Χριστουγέννων. Τα χρήματα που μάζεψαν τα διέθεσαν στην Κιβωτό του Κόσμου.
<< Η πράξη τους αυτή είναι άξια συγχαρητηρίων και αποτελεί παράδειγμα αλληλεγγύης και βοήθειας προς τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη. Εκφράζει δε το βαθύτερο νόημα της μεγαλύτερης γιορτής της Χριστιανοσύνης, των Χριστουγέννων. >> καταλήγει η κ. Σανάγου.
<< Η πράξη τους αυτή είναι άξια συγχαρητηρίων και αποτελεί παράδειγμα αλληλεγγύης και βοήθειας προς τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη. Εκφράζει δε το βαθύτερο νόημα της μεγαλύτερης γιορτής της Χριστιανοσύνης, των Χριστουγέννων. >> καταλήγει η κ. Σανάγου.
