Ασημένιο μετάλλιο η Εθνική ανδρών Goalball


Πριν λίγες μέρες όταν έφευγε η Εθνική ομάδα Goalball από τη Σκόπελο, της είχαμε ευχηθεί να φτάσει στο ψηλότερο σκαλί στους αγώνες της Ουγγαρίας για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα !
 Η ευχή μας έπιασε παρά ένα σκαλί αλλά και πάλι είναι τεράστια επιτυχία για τα παιδιά του Αντώνη Ανάστου. 
Στον σημερινό τελικό με την διοργανώτρια Ουγγαρία έχασε και κατέκτησε πανάξια τη 2η θέση και το ασημένιο μετάλλιο!  Μια θέση και μετάλλιο  που εκτός από τη δεύτερη θέση του πόντιουμ των νικητών, οδηγεί και απευθείας σε άνοδο στην Α` κατηγορία της Ευρώπης, εκεί όπου βρίσκεται και η εθνική μας ομάδα των γυναικών, γεγονός που συνιστά τεράστια επιτυχία για το ελληνικό γκόλμπολ.Το εθνικό μας συγκρότημα, στα ημιτελικά είχε επικρατήσει 10-8 της οικοδέσποινας Πολωνίας, ενώ στα προημιτελικά νίκησε 4-1 την Πορτογαλία. Πολλά συγχαρητήρια!





ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->