... το έχει ρίξει για τα καλά στον ύπνο! / Γλυφονέρι Σκοπέλου

Ο ύπνος λένε "θρέφει τα μωρά" αλλά μπορεί και τις φώκιες. Στις παρακάτω φωτογραφίες που μας έστειλε ο φίλος αναγνώστης Νίκος Μπελτζινίτης από τον Άγιο Κων/νο (Γλυφονέρι), βλέπετε μία φώκια να το έχει ρίξει για τα καλά στον ύπνο! Και απ΄ότι πληροφορηθήκαμε δεν πρέπει να της χαλάσουν τον ύπνο διότι μπορεί να δαγκώσει... Μάλλον η ίδια θα πάρει απόφαση όταν ξυπνήσει, να γυρίσει πίσω στη θάλασσα. Είχε θεαθεί και πριν μέρες μία φώκια πάλι στην αμμουδιά της παραλίας στη Χώρα. Μπορεί να είναι και η ίδια... ποιος ξέρει;










ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->