H παράδοση συνεχίστηκε και φέτος!
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος Κυριακή 21 Ιουνίου, στις 7 το απόγευμα η εικόνα της Παναγίας Ευαγγελίστριας επέστρεψε στο εκκλησάκι της στην περιοχή Μονοπάτι, με τη συνοδεία πιστών. Αμέσως ακολούθησε αγρυπνία! Η συγκεκριμένη εικόνα, έρχεται στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Γλώσσας, κάθε Και του χρόνου με υγεία!




