H παράδοση συνεχίστηκε και φέτος!

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος Κυριακή 21 Ιουνίου, στις 7 το απόγευμα η εικόνα της Παναγίας Ευαγγελίστριας  επέστρεψε στο εκκλησάκι της στην περιοχή Μονοπάτι, με τη συνοδεία πιστών. Αμέσως ακολούθησε αγρυπνία! Η συγκεκριμένη εικόνα, έρχεται στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Γλώσσας, κάθε
χρόνο την περίοδο της Μεγάλης Σαρακοστής και ψάλλονται σ Αυτήν οι Χαιρετισμοί της Παναγίας.
                                                                                        Και του χρόνου με υγεία!


 Ευχαριστούμε θερμά την κα. Ράνια Παναγιώτου-Χρήστου για το φωτογραφικό υλικό που μας έδωσε.





ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->