Ο Ν.Ι.Κ.Ο.Σ. κόβει την πίτα του Ο Ν.Ι.Κ.Ο.Σ σας προσκαλεί την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ στις 20.30 στην καθιερωμένη κοπή της Πίτας για το 2015.Θα γίνει στον κινηματογράφο ΟΡΦΕΑ όπου θα προβληθεί η γνωστή περίφημη ταινία Master and Commander. Αντιγραφή