Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή!
Δεύτερη μέρα της επέλασης του χιονιά στη Σκόπελο, όπου και πάλι από νωρίς το πρωί ενεργοποιήθηκε ο μηχανισμός του Δήμου,ώστε να αντιμετωπιστούν όποια προβλήματα υπάρξουν.
Συγκεκριμένα, οι δημοτικοί υπάλληλοι στη Γλώσσα καθάρισαν με φτυάρια παρακείμενους δρόμους και καλντερίμια. Μηχανήματα από ιδιώτες επαγγελματίες με την σειρά τους, καθάρισαν τους δύο κεντρικούς δρόμους που εισέρχονται μέσα στο χωριό ( Λούκι - Τούμπα).
Η Αντιδήμαρχος κα.Μάχη Κλωνάρη, μας είπε τα εξής:
'' Στην Σκόπελο δεν έπεσε τόσο πολύ χιόνι όσο στο Έληος και περισσότερο στη Γλώσσα. Ομαλά γίνεται η κυκλοφορία οχημάτων και πεζών μέσα στη χώρα χωρίς προβλήματα ,αλλά απαιτείται η ανάλογη προσοχή. Σε περιοχές γύρω από την Σκόπελο, υπήρξε συνεργασία με την Πυροσβεστική και την Αστυνομία,για τον απεγκλωβισμό οχημάτων (π.χ στο ελικοδρόμιο ) αλλά και μαντριών,που υπάρχουν σε πιο ορεινά σημεία.
Βέβαια χρειάστηκε μηχάνημα για τον καθαρισμό της κεντρικής επαρχιακής οδού,Σκόπελο - Λουτράκι.
Από χθες και για όσο κρατήσει η κακοκαιρία, ο μηχανισμός του Δήμου θα βρίσκεται σε πλήρη επιφυλακή όλες τις ώρες, ώστε εάν υπάρξει πρόβλημα να αντιμετωπιστεί άμεσα!
Τα μηχανήματα βρίσκονται και αυτά σε επιφυλακή και εάν κριθεί απαραίτητο θα ξεκινήσουν ρίψεις αλατιού σε δρόμους που πιθανόν να έχουν πρόβλημα. Πρέπει όμως και ο κόσμος να περιορίσει όσο μπορεί τις μετακινήσεις του για ασφάλεια. Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή απ΄ όλους μας! "
Ιδιαίτερη ευχαριστήρια μνεία πρέπει να γίνει στους υπαλλήλους του Δήμου,διότι παρά το εορταστικό ωράριο εργασίας τους,βρίσκονται στις θέσεις τους για περαιτέρω βοήθεια αλλά και σε εθελοντές συνδημότες μας όπου ειδικά μέχρι χθες το βράδυ αργά,καθάριζαν τον επαρχιακό δρόμο Έληους - Γλώσσας
.
Συγκεκριμένα, οι δημοτικοί υπάλληλοι στη Γλώσσα καθάρισαν με φτυάρια παρακείμενους δρόμους και καλντερίμια. Μηχανήματα από ιδιώτες επαγγελματίες με την σειρά τους, καθάρισαν τους δύο κεντρικούς δρόμους που εισέρχονται μέσα στο χωριό ( Λούκι - Τούμπα).
Η Αντιδήμαρχος κα.Μάχη Κλωνάρη, μας είπε τα εξής:
'' Στην Σκόπελο δεν έπεσε τόσο πολύ χιόνι όσο στο Έληος και περισσότερο στη Γλώσσα. Ομαλά γίνεται η κυκλοφορία οχημάτων και πεζών μέσα στη χώρα χωρίς προβλήματα ,αλλά απαιτείται η ανάλογη προσοχή. Σε περιοχές γύρω από την Σκόπελο, υπήρξε συνεργασία με την Πυροσβεστική και την Αστυνομία,για τον απεγκλωβισμό οχημάτων (π.χ στο ελικοδρόμιο ) αλλά και μαντριών,που υπάρχουν σε πιο ορεινά σημεία.
Βέβαια χρειάστηκε μηχάνημα για τον καθαρισμό της κεντρικής επαρχιακής οδού,Σκόπελο - Λουτράκι.
Από χθες και για όσο κρατήσει η κακοκαιρία, ο μηχανισμός του Δήμου θα βρίσκεται σε πλήρη επιφυλακή όλες τις ώρες, ώστε εάν υπάρξει πρόβλημα να αντιμετωπιστεί άμεσα!
Τα μηχανήματα βρίσκονται και αυτά σε επιφυλακή και εάν κριθεί απαραίτητο θα ξεκινήσουν ρίψεις αλατιού σε δρόμους που πιθανόν να έχουν πρόβλημα. Πρέπει όμως και ο κόσμος να περιορίσει όσο μπορεί τις μετακινήσεις του για ασφάλεια. Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή απ΄ όλους μας! "
Ιδιαίτερη ευχαριστήρια μνεία πρέπει να γίνει στους υπαλλήλους του Δήμου,διότι παρά το εορταστικό ωράριο εργασίας τους,βρίσκονται στις θέσεις τους για περαιτέρω βοήθεια αλλά και σε εθελοντές συνδημότες μας όπου ειδικά μέχρι χθες το βράδυ αργά,καθάριζαν τον επαρχιακό δρόμο Έληους - Γλώσσας
.

