O Δήμαρχος Σκοπέλου κ.Βασιλούδης ευχαριστεί
Ως Δήμαρχος Σκοπέλου, αισθάνομαι την ανάγκη και δημόσια να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες σε όλους όσοι συνέβαλαν στην υποδειγματική υποδοχή και ολιγόωρη φιλοξενία των κατατρεγμένων συνανθρώπων μας την περασμένη Τρίτη. Ιδιαίτερης μνείας αξίζει η ευγενική κίνηση των εταιρειών:- ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
- ΚΑΒΑ ΣΚΛΑΒΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
- ΚΑΒΑ ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΗ
που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση της Δημοτικής Κοινότητας Σκοπέλου για παροχή ειδών σίτισης (σάντουιτς και νερά).
Η ενέργειά τους αυτή καθώς και η κινητοποίηση πολλών ανώνυμων και επώνυμων συνδημοτών μας είμαστε σίγουροι ότι θα βρει και άλλους μιμητές, ώστε το νησί μας να αποτελεί πάντα πρότυπο στην αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών ανθρωπιστικής κρίσης.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΟΥΔΗΣ