Ψωμί - Παιδεία - Ελευθερία!

Από τα παιδιά της Ε΄ και ΣΤ΄τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Γλώσσας Σκοπέλου,γιορτάστηκε η φετινή επέτειος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου 1973.
 Σε μια μικρή γιορτή παρουσιάστηκε το χρονικό εκείνων των ημερών,απαγγέλθηκαν ποιήματα και τέλος ένα μικρό θεατρικό σκέτς.
 Κυρίαρχο σύνθημα: Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία που αγγίζει κατά κάποιον τρόπο και τις μέρες μας...





ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->