Καλώς όρισες γιατρέ!

'Όπως σας είχαμε ενημερώσει από τον Σεμπτέμβριο (κλίκ εδώ), τελικά ο μόνιμος γιατρός στη Γλώσσα είναι γεγονός! Από σήμερα 14/11 ανέλαβε τα καθήκοντά του στο αγροτικό ιατρείο της Γλώσσας.
  Επιτέλους η ανασφάλεια που υπήρχε για τον κόσμο της περιοχής μας ανήκει στο παρελθόν, λόγω της μη ύπαρξης μόνιμου αγροτικού γιατρού. Ας ελπίσουμε να μην υπάρξουν τίποτε απρόοπτα στο μέλλον και μας φύγει και αυτός...
  Αξίζει να σημειωθεί ότι ο γιατρός θα φιλοξενείται αφιλοκερδώς από τον κ.Αγάλο Φωτόπουλο έως ότου ετοιμαστεί ο νέος τόπος διαμονής από την Δημοτική Κοινότητα Γλώσσας.Καλώς όρισες γιατρέ και καλή διαμονή.

ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->