Eπιστολή του κ.Άγγελου Ξηντάρη

Κατ αρχήν να ευχηθώ καλή δουλειά και συνεργασία στο νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων.Βεβαίως το ίδιο θα περίμενα -(έχουν περάσει 10 χρόνια και δεν έχουν γίνει εκλογές) - να γίνει, ένα νέο Δ.Σ. του Συλλόγου Ενοικιαζόμενων Δωματίων για να τους ευχηθώ.Επίσης καλή συνεργασία χρειάζεται και με το Σύλλογο Καταστηματαρχών Παραλίας. Διάβασα ότι αποφασίσατε να ορίσετε ένα μέλος σας στην Τουριστική Επιτροπή Προβολής του Δήμου. Σεβαστή η απόφαση σας και χωρίς να θέλω να εισέλθω και να κρίνω τις αποφάσεις σας ,προσωπικά ,διαφωνώ και θέλω να κάνω δημόσια μια πρόταση για συζήτηση.Η πρόταση μου είναι η εξής.Το νέο σας Δ.Σ. να αναλάβει την πρωτοβουλία σε συνεργασία με εκλεγόμενο Δ.Σ. του συλλόγου Ενοικ/νων Δωματίων και του Συλλόγου Κατ/ρχων Παραλίας συγκρότηση της επιτροπής ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ με έμπειρα και ικανά στελέχη από το χώρο του Τουρισμού και βεβαίως να καλεστεί και ο Δήμος να συμμετέχει με Δημοτικούς Συμβούλους αρωγός σε κάθε προσπάθεια σας. Eυχαριστώ.
ΑΓΓΕΛΟΣ ΞΗΝΤΑΡΗΣ
Δημοτικός Σύμβουλος