Eυχαριστήριο μήνυμα από τον Σύλλογο Διδασκόντων Καθηγητών
Ο Σύλλογος Διδασκόντων Καθηγητών του Γυμνασίου με Λυκειακές Τάξεις Γλώσσας Σκοπέλου θα ήθελε να εκφράσει τις ευχαριστίες του στον Τομέα Νοσηλευτικής της Υπηρεσίας Αγωγής Υγείας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Βόλου, το οποίο κατόπιν αιτήσεώς μας και με μεγάλη προθυμία, μας απέστειλε την εκπαιδεύτρια-νοσηλεύτρια του κ.Σαμίου Κυριακή, η οποία με γλαφυρό, παραστατικό, περιεκτικό και σαφή επιστημονικό λόγο παρέδωσε σε γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου-Λυκείου βιωματικά μαθήματα Πρώτων Βοηθειών και εν συνεχεία τους διένειμε και σχετικό εκπαιδευτικό υλικό. Στη συνέχεια, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη Διευθύντρια και τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού και Νηπιαγωγείου μαζί με τους συνοδούς γονείς, οι οποίοι στήριξαν ενεργά την όλη μας προσπάθεια και χάρη στους οποίους είχαν την ευκαιρία και οι μικρότεροι σε ηλικία μαθητές της Γλώσσας να παρακολουθήσουν τα συγκεκριμένα μαθήματα.
Ωστόσο, θα ήταν μεγάλη μας παράλειψη να μην συγχαρούμε και τους τρεις Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου Λ.Τ Γλώσσας, οι οποίοι συνεργάστηκαν ώστε να καλυφθούν τα έξοδα μεταφοράς, διαμονής και διατροφής της καλεσμένης μας. Να ευχαριστήσουμε, επίσης, τη HELLENIC SEAWAYS και τον πράκτορά μας και αντιδήμαρχο Σκοπέλου κ. Νίκο Τριανταφύλλου, ο οποίος φρόντισε να γίνει έκπτωση 50% στα εισιτήρια της εκπαιδεύτριας καθώς και τον κ. Κρίτσαλο Χρήστο, ο οποίος μας έκανε έκπτωση 25% στα έξοδα διαμονής. Τέλος, να ευχαριστήσουμε το Δήμο Σκοπέλου για την παραχώρηση απογευματινής χρήσης των σχολικών κτιρίων προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι επιμορφωτικές συναντήσεις με τους γονείς και εκπαιδευτικούς, τις προέδρους και των τριών Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων για το απογευματινό κέρασμα καθώς και τον κ. Γιώργο Ρουσέτη για τη δωρεάν φωτογραφική και διαφημιστική κάλυψη της διημερίδας.Ας ευχηθούμε να συνεργαστούμε και στο μέλλον εξίσου αρμονικά με όλους τους φορείς…
