Ο Αγιασμός της νέας σχολικής χρονιάς!
Πάει το καλοκαίρι ήρθε το φθινόπωρο και μαζί του, ανοίγουν και τα σχολεία! Όλος ο μαθητικός κόσμος στις επάλξεις από την Πέμπτη 11 Σεμπτεμβρίου. Από τον Σύλλογο του Δημοτικού της Γλώσσας Σκοπέλου έγινε η εξής ανακοίνωση:
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων σας ενημερώνει ότι ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα γίνει την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014 στις 9:00 το πρωί στο προαύλιο χώρο του Γυμνασίου Λυκείου Γλώσσας.
Καλή Σχολική Χρονιά!!!

