Καλή σχολική χρονιά!
Με τον καθιερωμένο Αγιασμό ξεκίνησε σήμερα η σχολική χρονιά 2014-2015 και για τους μαθητές των σχολείων της Γλώσσας Σκοπέλου.Άπαντες όλοι οι μαθητές από τα μικρά του Νηπιαγωγείου,τα "πρωτάκια' του Δημοτικού μέχρι και την τελευταία τάξη του Λυκείου έδωσαν το παρών στο πρώτο κουδούνι για την φετινή χρονιά.Κοντά τους βρέθηκαν εκτός από το διδακτικό προσωπικό οι γονείς,οι Σύλλογοι Γονέων κ΄Κηδεμόνων αλλά και μέλη της Δημοτικής-Τοπικής Αρχής.Εμείς ευχόμαστε σε όλους καλή σχολική χρονιά!



