Νέο Δ.Σ. με υποσχέσεις στον Πολιτιστικό Σύλλογο

Σήμερα το απόγευμα σε αίθουσα του Γυμνασίου-Λυκείου της Γλώσσας,διεξήχθησαν οι προ καιρού προγραμματισμένες εκλογές του Πολιτιστικού Συλλόγου.Στην αρχή έγινε ο διοικητικός και οικονομικός απολογισμός και κατόπιν εκλέχτηκε η εφορευτική επιτροπή για την εκλογή του νέου Δ.Σ. και εξελεγκτικής επιτροπής.
Στο τέλος ακολούθησε η διενέργεια των εκλογών για την διετία
2014-2015. Ψήφισαν 39 μέλη του συλλόγου.


Με την παρακάτω σειρά σε σταυρό προτίμησης έλαβαν οι:
Γιώργος Μαριδάκης   26
Roger Fox    25
Ιωάννα Ουρανίτσα   23
Αθηνά Ντάκη   21
Χαρά Δημητρούλια   19  (κατόπιν κλήρωσης ισοψηφίας με τον Γιώργο Σπύρου)
Γιώργος Σπύρου   19  (αναπληρωματικό μέλος)
Αλεξάνδρα Καλλιανού   14  (αναπληρωματικό μέλος)

Από την Εξελεγκτική Επιτροπή,εξελέγησαν οι εξής:
Νίκος Τριανταφύλλου   26
Σπυριδούλα Καρβέλη   22
Βαγγέλης Τσουκαλάς   21

Μετά το πέρας των διεργασιών για το νέο Δ.Σ. το καινούργιο 5μελές έκανε αμέσως σύσκεψη και αποφασίστηκαν ομόφωνα τα εξής:

                                        Πρόεδρος:  Γιώργος Μαριδάκης
                                        Αντιπρόεδρος:  Roger Fox
                                        Γραμματέας:  Αθηνά Ντάκη
                                        Ταμίας:  Ιωάννα Ουρανίτσα-Μπρουσγιάννη
                                        Τακτικό μέλος:  Χαρά Δημητρούλια



Τα "Δρώμενα του τόπου μας" εύχονται στο νέο Δ.Σ. καλή δημιουργική θητεία!















ΧΟΡΗΓΟΣ

Χορηγός
-->