Μία ευγενική χορηγία!
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Γλώσσας, σας ενημερώνει ότι τη Δευτέρα 27 και την Τρίτη 28 Ιανουαρίου, το ΔΣ του Συλλόγου θα μοιράσει δεκατιανό στους μαθητές του Δημοτικού μας Σχολείου. Το δεκατιανό θα είναι φρέσκα σάντουιτς με τυρί και ντομάτα, τα οποία θα ετοιμάσει ο φούρνος ΅Κυρά – Λένη΅. Με την ευκαιρία αυτή, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον κύριο Σταμάτη Παπαγγελή για την ευγενική του χορηγία, ευελπιστώντας
το παράδειγμα του να βρει ισάξιους μιμητές σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που περνάμε όλοι μας. Τέτοιες κινήσεις αξίζουν συγχαρητηρίων και προβάλουν με τον πιο δυνατό τρόπο, την αλληλεγγύη και την αγάπη προς τον συνάνθρωπο, που τόσο σπάνια έχει γίνει πλέον στις μέρες μας. Τέλος, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μπορούμε να συνεργαστούμε με οποιονδήποτε έχει ανάλογες ιδέες και μπορεί και θέλει να βοηθήσει. Eυχαριστούμε πολύ εκ των προτέρων.
