Οι επαγγελματίες έκοψαν την 1η βασιλόπιτα τους
Την 1η βασιλόπιτα του 2014 έκοψε ο Σύλλογος Επαγγελματιών Γλώσσας και Λουτρακίου χθες το βράδυ στο κέντρο ΄Φάρος΄ του Λουτρακίου, παρουσία πολλών μελών του συλλόγου αλλά και φίλων.Η όμορφη βραδιά ξεκίνησε στις 21.00μμ. με την προσέλευση του κόσμου να γεμίζει την αίθουσα του κέντρου,όπου μετά από 1 ώρα περίπου ο Πρόεδρος κ.Νικόλαος Τριανταφύλλου απηύθυνε έναν σύντομο χαιρετισμό προς όλους τους παρευρισκόμενους ευχαριστώντας τους για την καθολική παρουσία
τους και στήριξη προς τον σύλλογο.Κατόπιν έγινε η κοπή της 1ης βασιλόπιτας από την ημέρα της ιδρύσεως του συλλόγου.Η βραδιά συνεχίστηκε με την κλήρωση πολλών αξιόλογων δώρων και τελείωσε με χορό (μουσική επιμέλεια Χρ.Ευαγγελινός) από τον κόσμο που παρευρέθηκε.
τους και στήριξη προς τον σύλλογο.Κατόπιν έγινε η κοπή της 1ης βασιλόπιτας από την ημέρα της ιδρύσεως του συλλόγου.Η βραδιά συνεχίστηκε με την κλήρωση πολλών αξιόλογων δώρων και τελείωσε με χορό (μουσική επιμέλεια Χρ.Ευαγγελινός) από τον κόσμο που παρευρέθηκε.


















